Search

Content

Sunday, May 15, 2016

Migawki Maja

Witajcie po chwilowej nieobecności. Andy wrócił z Anglii i przywiózł ze sobą kilka pięknych kolorów :* jak również część zrobiona już we Wrocławiu. W sierpniu lecę znowu, a po studiach (za rok) może na stałe? Kto to wie.

Agata, baza 5-26+6-50, długość rozjaśniona, tonowanie Natural+Gold

Ola, dekoloryzacja, baza Igora Silver White "Slate Grey" długość "Silver"+"Lilac Silver"

 Justyna, baza naturalna, Igora 7-46 i 8-46

 Joanna, baza Vivids Violet+Wild Orchid, długość Wild Orchid, Magenta, Neon Pink

 Patrycja, dekoloryzacja, baza 4-0, długość 6-12 i 8-46

Kamila,  p9,5-74+9-7 na całość

 Karolina, baza 4-13+3-0, długość rozjasniona, tonowanie 12-11+12-2+12-19

 Paulina, baza 7.021, pasma techniką backcombing farbą Igora L-00+L-44 w foliach, pozostałe pasma Igora 12-4

 Renata, hairpainting, tonowanie Pearl, na całość położona mieszanka Pravana Vivids Violet+Blue+Wild Orchid  (lepsza jakość TUTAJ)

video
Joanna, ombre techniką backcombing, odcieniem BlondMe Warm Gold

Iga, hairpainting, tonowanie Gold+ Clear

 Klaudia, Igora p9,5-74 + 12-46 + L-44

Patrycja, baza naturalna, hairpainting, tonowanie Pearl, Beige, Clear.



62 komentarze:

  1. Jaki położy odcień blondu na rozjaśnione włosach białych żeby uzyskać blond na poziomie 7

    ReplyDelete
  2. Złotą 7 czy naturę?

    ReplyDelete
  3. Rób zdjęcia przed i po 😘😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie zawsze pamiętam o tym, nie zawsze różnica jest spektakularna.

      Delete
  4. Jestem zachwycona twoja praca, dosłownie przed momentem trafiłam na twojego bloga, szukając w googlach odpowiedzi na nurtujący mnie problem związany z tragicznie zrobionym ombre ma moich włosach przez fryzjera. Otóż mam na czubku głowy (wygląda to jak odrost) kolor 5.77 z jakas miedziana poswiata,bez zadnego przejscia, kolor sie dosc szybko wyplukal i powiedzialabym ze teraz jest to poziom 7. a reszta bardzo jasny blond zrobiony 12.1 z 12.0 Zastanawiam się właśnie jak można to naprawić. Nie chce farbowac całości włosów ponieważ farbowałam je mocnymi farbami 3 razy pod rząd. Wolałabym rozjaśnić delikatnie czubek głowy farba np z poziomu 8 albo nawet 9 i zrobić przejście jakimś cudem na blond nie ruszając zniszczonych połamanych włosów.zaznaczę tez ze chce powrócić do całkowitego blondu. Czy to jest możliwe czy jest na to inny sposób ? Dziękuję z góry za podpowiedź :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no rozjaśnić trzeba nasadę z Olaplexem najlepiej i wytonować

      Delete
  5. Witaj Andy :) na wstępie powiem ,że jestem Twoją fanką :)) wspaniale koloryzujesz włosy !!! chciałabym się Ciebie poradzić...mianowicie farbuję włosy wellą illumin 10 ale wychodzą zbyt ciepłe :( chciałabym ją wymieszać ( mam trochę siwków :) z kolorem 10/69 lub 9/60 doradź proszę który wyjdzie naturalnie niezbyt chłodno na poziomie 9

    ReplyDelete
    Replies
    1. niestety nie miałem do czynienia z ta farbą. ale teoretycznie 9/60 wyjdzie mniej zimno

      Delete
  6. Cudownie... :) Gdzie można znaleźć Cię w realu ? :)

    ReplyDelete
  7. Z jakim oxydantem zmieszać farbę Igora royal absolutes age blende z 6% czy z 9% ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ładnie pokryje siwe w 90% włosy
      Kupiłam nr 8-140

      Delete
    2. A ty na jakim stężeniu robiłeś ta farbę na 6 czy 9 ?
      Bo w internecie pisze ze można też na 6 ?

      Delete
    3. jezeli instrukcja mówi 9 to ja bym robił na 9

      Delete
    4. A robiłeś już tą serią tych farba ?

      Delete
  8. Fajnie ze wróciłeś :) ostatnio zrezygnowałam z blondu
    Fryzjerka zrobiła Wella touch 6/77 ale wyszło bardzo ciemno coś około 3 poziomu.duzo już się spłukalo .chcialabym położyć teraz jakiś soczysty czekoladowy brąz poziom max5.myslisz ze Igora 6-68 to dobry pomysł ? Nie będzie zbyt czerwono?moze doradzisz inny odcień? Ps decyzje o przyciemnieniu podjęłam po ostatnim balejażu z olaplex . Po koloryzacji było cudnie. Włosy mięciutkie . A 3 tyg pózniej jak olaplex się spłukał koszmar. Ciągnęły się jak guma nawet farby nie przyjmowały . Musiałam bardzo dużo ściąć .dlaczego tak się stało?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale, że wróciłem z Anglii? a jaka to różnica czy piszę tu czy tam?
      Nie wiem, czemu tak sie stało. Może to nie był Olaplex albo źle je traktowałaś po zabiegu.
      6-68 ma czerwień. spróbuj 6-46

      Delete
  9. Witaj , bardzo lubie Twojego bloga, jstes swietnym kolorystą :) Mamy pytanie, farbuje od 2 lat wlosy farba majirel cool cover mieszam7.11 z 6.11 i zawsze odcien ten wychodzi bardzo zimy i ladnie pokrywa siwe wlosy, ostatnio gdzies u Ciebie przezczytalam ze odcien majrel cool cover 6,17 wyjdzie jeszscze zimniej , ale moja przyjaciolka ufarbowala nim swoje wlosy naturalne na poziomie 6 taki typowy ciemny blond bo ma juz troche siwych wlosow i odcien ten wyszedl rowmo ale cieplej niz ten 6.11 dlaczego??myslalama ze te metaliczne sa chlodniejsze, pozdrawiam Jola

    ReplyDelete
    Replies
    1. każde włosy są inne. jakiej wody użyła?

      Delete
  10. Hej Andy;) Mam problem z rudością - góra moich włosów jest na poziomie 6, średni brąz, ale dół to mocna rudość (poziom chyba 8?). Co mogę nałożyć na rudy, żeby był bardziej zbliżony do góry włosów? Rudość może przebijać, ale chciałabym żeby końcówki nie odróżniały się tak mocno;) Jakaś natura na poziomie 6 będzie dobra? Patrycja

    ReplyDelete
    Replies
    1. 6 to ciemny blond. połóż jakąś zimną 7. zmieszaj z Igory 8-11 i 6-32

      Delete
  11. do majirel cool cover uzyla wody 6% woda byla loreala , ja tez robie na tej wodzie, fryzjerka z hurtowni fryzjerskiej powiedzila mi ze mimo tego ze majirel metaliczne maja byc chlodniejsze to wychodza cieplej, ze te z 11 po kropce sa o wiele chlodniejsze , w sumie to juz sie pogubilam co do odcieni metalicznych

    ReplyDelete
    Replies
    1. a czemu nie 3%? na 6% wszystko wyjdzie cieplej. Nie znam na pamięć majirela ale trzeba by było zobaczyć koło barw ale teoretycznie .11 będzie niebieska a .17 turkusowa

      Delete
  12. Czesz.Wczoraj farbowalam naturalne wlosy z poziomu 6/5 londa 18.Otrzymalam blond na moje oko poziom 8 lecz cieply.Problem w tym ze ja chcialabym zostawic ten poziom,a jedynie ochlodzic mocno ten kolor jaka farbe i oxydant polecasz do tego celu??Kaska

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igora color 10 odcień 9-12 woda 3%

      Delete
    2. A to jest blond popielaty czy opalizujacy???Bo ja po tej londzie 18 widze nie zolte tony, a miodowe.Ta farba nada sie do stonowania tego niechcianego miedzianego refleksu????Kaska

      Delete
    3. on ma pigment taki lawendowo-niebieski

      Delete
  13. cool cover na 6% poniewaz sa siwe wlosy i sam producent tak zaleca, 3 % nie zlapie siwych wlosow a mam ich 50 % , moja fryzjerka mowi ze 6% majirel cool cover nie ociepli wlosow jest stworzony po to by je maxymalnie ochlodzic, datego nie rozumiem dlaczego odcienie metaliczne wychodza cieplej, sprawdzilam i dowiedziaeam sie ze w Lorealu 7 to zielen a 1 niebieski

    ReplyDelete
    Replies
    1. a to nie wiedziałem, że masz siwe. to mieszaj to z czymś jeszcze. albo spróbuj Igorę

      Delete
  14. Cześć :) jestem naprawdę zachwycona Twoimi koloryzacjami! Nie to co u mojego fryzjera... :D Jeśli mogę skorzystać z Twojej uprzejmości - aktualnie będę skracać włosy do naturalnego koloru (jasny brąz, w lecie szybko się rozjaśniają i są takie złoto-miedziane). Chciałabym, nałożyć farbę (na wybrane pasemka) alfaparf 9.21 i zastanawiam się nad oksydantem (czy 6 czy 9%), aby uzyskać kolor, który w ogóle nie będzie związany z rudościami. Czy to w ogóle zadziała na brązowe włosy, czy muszę coś jeszcze do tego dodać?
    Dziękuję za odpowiedź i życzę dalszych sukcesów :)

    ReplyDelete
  15. Czesc :)chcę polozyc wella koleston 6.77 na włosy. Poziom 5.jakiego oksydantu użyć? 6%? Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odrost duzy około 10cm naturalny.bez siwych.reszta rozjasniana pofarbowana 7.

      Delete
    2. wiesz co.....ta 7-emka złapie inaczej. położyłbym najpierw na końcówki piankę rudą, zeby przyjęły miedziany pigment i dopiero na całe farbe. od samej skóry 3% a niżej mozesz 6

      Delete
  16. A ja mam pytanie odnośnie przechodzenia z balejazu na jeden kolor..obecnie mam balejaz z 7.01 i 10.0..jak przejść na 10.0?

    ReplyDelete
  17. To co byś polecił żeby chociaż trochę ujednolicić kolor? Odrost i tak chce zostawić taki jak mam czyli 7.1 tylko chodzi mi o pojasnienie tej środkowej części włosów

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale między pasmami 10.0 masz farbę 7.1? czy to jest naturalny kolor

      Delete
    2. Tak mam farbę

      Delete
  18. W takim razie co polecasz z odcieni bardzo chlodnych igora royal na poizomie 6 , patrzylam na 6.12 dodam ze mam polowe siwych wlsow, obecnie farbowane cool cover 6.11 , ktore juz sie wyplukaly do odcienia 7.1 odrost ponas cm , polowa wlsoow siwych

    ReplyDelete
    Replies
    1. 6-07 z serii Age blend zmieszaj z 6-12 moze.

      Delete
  19. Andy co to neutraliztor w trwałej ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. do końca Ci nie powiem bo nie chce skłamać, bo nigdy nie robiłem trwałej. ale chyba wyrównuje ph włosów po zabiegu

      Delete
  20. Andy, ile farby czerwonej muszę dodać do naturalnego blonu nr 8 z garniera, zeby zneutralizowac zielony efekt? Tubka ma 50 ml. Bardzo Cię proszę o odpowiedź, bo boję się, żeby nie przesadzić. Victoria, Rzeszów.

    ReplyDelete
  21. ale 6.07 z age blend to cieply kolor jak mam go zmieszac z 6.12, on wybije na cieply, moze jednak z natura igora pomieszac np 6 ,tak jak w innych firmach przy udziale polowy siwych wosow powinno sie chyba mieszac z natura, ten 6.07 z serii age blend jest cieplym kolorem

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale seria age blend jest serią do siwych włosów, pytasz się mnie co zrobić to doradzam co ja bym zrobił

      Delete
  22. Hej Hej! Rada eksperta potrzebna na już! Chce zrobic ombre i refleksy beżowo=perłowe bardzo jasne (poziom 10). Czy dobry pomysłem jest nałożenie rzjasniacza a potem uzyć do tonowania castinga 1021 lub loreal preferance 10.21? Co myślisz? Ewentualnie czym innym stonować i czy polecisz mi jakiś dobry rozjaśniacz? włosy swoje mam na poziomie 6, końcówki blond na poziomie 8 w odcieniu złotym.

    ReplyDelete
  23. ANDY kochany myślę ze znasz odpowiedzi na wszystkie wlosiwe dylematy i też chciałabym prosić Cię o radę.Kilka miesięcy temu miałam robione keratynowe prostowanie i efektem było totalne odbarwienie mojego koloru włosów.z ciemnego blondu 7.11 wyszedł pomarańczowo czerwony.najgorsze jest ze pofarbowalam włosy już 2 razy ta sama farba co wcześniej i nic mi juz nie łapie wymywa się kolor po jednym umyciu.wygląda to jakby kolor się wogole nie przyjmował.Jestem załamana bo wyglądam okropnie mój odrost jest naturalny koło 7 i chce powrócić na ten moment do blondu 9 lub 10.myślisz że farba rozjasniajaca np 11.0 lub 12.0 z alfy lub każdą inną profaesjonalna da radę rozjaśnić ten mój pożal się Boże kolor 8 mocno zlosisto pomarańczowa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po keratynie włosy łapią inaczej zawsze. Moje łapią mocniej i puszczać nie chcą akurat ale wiem ze inne wcale nie łapią. Igora L-44+L-00

      Delete
  24. Witam ;)
    Chciałabym uzyskać kolor podobny jak Ola :) Byłam ostatnio u miejsowej fryzjerki, ale jedyną rzeczą, która zrobiła to nałożyła rozjaśniacz na włosy, które po wymyciu były istnym żółtkiem, a później nałożyła neutralizator, który zamiast pięknego srebrnego koloru zrobił na mojej głowie ciemny szary, bardzo mysio-szczurowaty kolor ;( Powiedziała mi jeszcze, żebym włosy myła szamponem przeciwłupieżowym, żeby mi się to rozjaśnilo. Niestety po 3myciach (maksymalnie) kolor sprał się znowu do żółci, z której nie jestem zadowolona :) Pomijając już fakt, że końce nadal mam jaśniejsze, niż środek,a miało być wszystko Wiem, że już tam nie pójdę. Szkoda, że jesteś tak daleko bo z chęcią bym się do Ciebie wybrała, bo niestety w mojej mieścinie i okolicach nie ma takich dobrych fryzjerów jak Ty :). Takich, którzy wykonują swoją pracę z pasją, a nie tylko zrób byle jak, szybko, bierz kasę i dowidzenia..
    Zbliża się kolejna koloryzacja, pojawiają się odrosty ( mysi blond - na razie pół cm), całość na poziomie 9-10 ( ta góra potraktowana przez nią rozjaśniaczem), włosy za łopatki. Wcześniej sama farbowałam farbą majirel 9.22. Planuję zakupić igorę i sama sobie coś wykombinować, tylko no właśnie.. Pojawia się pytanie, jak uzyskam taki piękny szarawo-srebrny odcien? W jakich proporcjach mieszać farby, z jakim oksydantem, jak nakładać, żeby wyszło dobrze? No i ostatnie pytanie, czy jestem w stanie zrobic to sama, bez efektu dziwnego koloru ? :)
    Bardzo liczę na Twoją odpowiedź, bo na fryzjerów z okolicy liczyć nie mogę :(
    Pozdrawiam serdecznie i życzę coraz to więcej zadowolonych i powracających klientek! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. musisz rozjaśnić niemal do bieli i dopiero kłaść te farby. ja mieszałem 3 odcienie z serii absolutes silver white. Jak chcesz bardzo jasny to kładź sam Silver. na 1.9%

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...