Search

Content

Tuesday, July 5, 2016

Migawki Lipca i nie tylko.

Dzień dobry drodzy czytelnicy. Ostatnio mniej pracuję z włosami, oraz mniej prac fotografuję i wstawiam do sieci z prostej przyczyny-ile takich samych ombre można oglądać od kilku lat? Więcej zajmuję się prywatnymi rzeczami i nowymi projektami. za dwa tygodnie znów lecę do Anglii. Mam nowe dziecko w domu i zrobiłem nowy tatuaż. Za rok mam obronę pracy licencjackiej w których mam aż dwie, bo drugą będzie zrobienie spektaklu, SAMODZIELNIE :v co za stres!

Przy okazji nowego postu (a dodaję je wyjątkowo rzadko) chciałem życzyć powodzenia i szczęścia w życiu moim hejterom. Wszyscy jesteśmy ludźmi i zasługujemy na  wszystko po równo. Oczywiście nie ma nic za darmo, sami sobie pracujemy na nasz sukces. Ja swojego jeszcze nie osiągnąłem, choć część ludzi powie że osiągnąłem. Stawiam sobie poprzeczkę wysoko, a to, że jestem narcyzem, wiem czym jest pewność siebie oraz brak mi pokory, to cechy które bardzo mnie wzmacniają ale osłabiają moich hejterów, dlatego tam mocno żal wam dupę ściska ( w zasadzie totalnie nie rozumiem dlaczego!) Ale pozdrawiam ;*

Izabela, colormelting 6-12, 7-1, 8-11, 12-11+12-19

 Aleksandra, hairpainting na odroście, tonowanie Pravana Beige+Pearl

 Karolina, baza 6-12+E-1, hairpainting, tonowanie odcieniem Pearl wyłącznie przy nasadzie i środku, końce bez tonowania.

 Ewa, dekoloryzacja, Silver White Slate Grey oraz Silver z ekstraktami 0-22 i 0-11

 Kornelia, na całości Silver White odcień Dove Grey, tonowanie Pearl. 

 Monika, nasada 4-13, 5-26, 6-1, 7-1 końcówki 9,5-1

 Aleksandra, baza 6-12, pasma techniką backcombing Blondme odcień Warm Gold + Cool Rose

A to moje nowe dziecko, nazywa się Mia, cudowna druga MCO w moim domku.
Polecam hodowlę KOCIACZEK

Na całe szczęście po tygodniu się do siebie przyzwyczaiły moje maleństwa i już się nawzajem myją.
Nie miałem nigdy kotów innej rasy, ale polecam wszystkim miłośnikom kotów właśnie MCO.

Moje nowe (ósme już) dziecko innej kategorii niż wyżej. Trwający 4 godziny ból był nie do zniesienia, dwa razy miałem znieczulenie, nie wiem totalnie dlaczego bo wszystkie 7 poprzednich tatuaży przeszedłem bez problemu. Polecam Macieja

 Zacząłem mieć więcej czasu na przyjemności, żeby nie powiedzieć że w reszcie mam więcej czasu w ogóle na jedzenie. Wychodzę więcej na miasto próbując nowych dla mnie rzeczy. 

Polecam ShrimpHouse we Wrocławiu przy ul. Świętego Mikołaja, pierwszy raz w życiu miałem okazję zjeść krewetki w restauracji i pójdę na pewno ponownie! zwłaszcza na Tempura Shrimp.

 Drugim nowym miejscem jakie odwiedziłem w zeszłym tygodniu była Krowarzywa w Warszawie przy ul. Hożej. Nie jestem zapalonym fanem wegańskiego jedzenia, natomiast wspieram i podziwiam wegan, zwłaszcza moją przyjaciółkę Mortycję (gorąco polecam, wspaniała blogerka). Próbowałem w ostatnim czasie kilka dań wegańskich, nie jest to dla mnie ale czasami warto przejść się do takiej knajpy nawet po to, by zjeść coś innego niż schabowy i tłuczone z mizerią.

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam :*


55 komentarze:

  1. Włosy Moniki najbardziej mi się podobają! :)

    ReplyDelete
  2. Czy to ta rasa kotow ktore sa w ch*j wielkie???Czy mi sie cos pokielbasilo??Kaska.Pozdrawiam piekna galeria:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maine Coon, tak, największe z domowych, lecz wydaje mi się że jak nie kupujesz z USA (bo to ich rodzinne strony) to te nasze polskie są małe ;/ Dior ma rok i dopiero 8kg które osiągnął mając pół roku, teraz tylko mężnieje z wyglądu, Mia ma 4 miesiące i 2-3kg i rośnie w oczach bo mała.

      Delete
  3. Jaka farbę wybrać że schwarzkopf żeby na rozjaśnionych zoltych włosach uzyskać taki perłowy blond bez żółtego?

    ReplyDelete
  4. boze co ja bym dala, zeby miec takiego fryzjera pod reka, wlasnie dwa tygodnie temu wrocilam do domu szczuplejsza o 150€ i zalamana, mialo byc delikatne ombre, a wyladowalam z brazowym odrostem i rozjasnionym do wscieklego zoltego dolem, po prostu katastrofa, juz nie wspomne o pani fryzjerce, ktora twierdzila , ze przejscie jest delikatne, tydzien temu stonowalam to bezowym blondem z majirela, ale konce wyszly na siwo, juz to wyplukalam troche , ale i tak maja taka poswiate, no i co teraz moge z nimi zrobic, chcialabym blond na poziomoie 9, ale czy moge ten kolor sama wyrownac? Myslalam o pigmentacji moze, fryzjera wolalabym tu nie odwiedzac , bo to juz kolejny raz kiedy profesjonalista mnie tak zalatwil,mieszkam za granica i tu na slowo balejaz fryzjerzy wytrzeszczaja oczy, czy moglbys mi pomoc to ogarnac jakos ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. w niemczech, no niestety tu fryzjer wali pasemka rozjasniaczem sztuki, obojetnie jaki efekt bym nie chciala, jak raz chcialam takie sloneczne refleksy to juz bylam cala szczewsliwa, ze sie dogadalam, no i znowu wyladowalam z foliami na glowie, gdzie oni wogole nawet nie tonuja koloru, jak raz sie postawilam i nie chcialam z kurczakiem wracac to pani zdziwiona pyta sie mnie co mi sie nie podoba, przeciez blond jest zolty

      Delete
    2. duzo roznych historii moglabym opowiedziec, jak fryzjerka,na samym poczatku pyta sie ile sztuk pasemek sobie zycze, ja oczywiscie nie jestem w stanie jej podac konkretnej sumy,bo no niestety, fryzjerka nie jestem, albo po zakonczonym farbowaniu, musze sie upominac o odzywke, bo inaczej zostawia mnie z rozjasnionymi suchymi kudlami, gdzie grzebienia nie da sie wlozyc, rozumiem, ze za kazda usluge licza dodatkowo, ale wkoncu dlatego chodze do profesjonalisty, by nie zniszczyc wlosow samej niewiedza, po prostu tragedia

      Delete
    3. podejrzewam że są takie miejsca na całym świecie nie tylko w Niemczech. Jak masz siwe to musisz je rozjasnić lekko

      Delete
  5. Podash mi namiary tej hodowli bo szukam dobrej hodowli maine coon w okolicach Wrocławia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hodowla kociaczek z której mam Mię,
      hodowlakociaczek@gmail.com teraz mają sporo nowych miotów i sa białe cuda !

      Delete
    2. A Diora też masz z tej Hodowli?

      Delete
    3. Dior pochodzi z innej wrocławskiej hodowli której nie polecam.

      Delete
    4. Polecam też hodowlę "Hodowla kotów rasy Maine-Coon Carmennay&Wildcoon" którą znajdziesz na FB

      Delete
  6. Andy czy 9.21 np z alfaparfu cube wyjdzie mi na odrostach z poziomu 5 z wodą 9% czy lepiej 12%.A może poradzisz jakąś inną lekko chłodna farbę z poziomu 9-tego co na takich odrostach ładnie i na dlugo złapie.Na długościach robiłam ostatnio alfaparf 10.1 ?Ania

    ReplyDelete
    Replies
    1. 12% rozjaśnia o 4 tony, z poziomu 5 do 9 to akurat 4 tony ale 12% nie wyjdzie Ci zimno. Zdecyduj sie na ciemniejszą nasadę np 6.21 albo rozjasnij rozjaśniaczem i tonuj

      Delete
  7. Dzieki za odpowiedz, chyba jednak sprobuje jeszcze raz z innym fryzjerem bo Boje sie sama kombinowac, ale nsprawde jestem pod wrażeniem twoich prac, bloga śledzę od dawna i wiem , że tutaj to całowali by cię po nogach za takie efekty 😃

    ReplyDelete
  8. Czy mozna myć po olaplex treatment włosy szamponem ziołowym ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niby można, ale po co używać ziołowego? skoro przesusza włosy.

      Delete
  9. Drogi Andy!
    Zakochałam się w Twoich pracach. Szkoda, że mieszkam na drugim końcu Polski, bo chyba jesteś jedynym włosowym stylistą, któremu potrafiłabym kompletnie zaufać. Chodzę do sprawdzonej fryzjerki, jednak nigdy nie potrafimy wyczarować idealnie tego o czym marzę. Mam naturalnie ciemne włosy, ombre na naturalnych, bardzo jasne. Ostatnio wymarzyłam sobie szarości i zastanawiam się czy płukanki itp mają sens? Szczerze, to kusi mnie po prostu zakupienie gołębiego popielu i zamalowanie rozjaśnionej strefy. Teraz pytanie - czy farba załapie wszystko równomiernie, czy nadal będę mogła się cieszyć efektem ombre? I czy to próbowanie ma w ogóle sens?
    PS świetna dziarka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ciężko jest zrobić szary kolor, włosy muszą być rozjaśnione do bieli. spróbuj Igora Absolutes Silver White

      Delete
  10. Hej! Pomocy! Jak farbuje się wlosy z olaplex no1? Dodaje się go do farby, jakie proporcje? Czytam że to jest super,ale nie mogę znaleźć nigdzie jak to się robi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak nie masz Olaplexa to jak chcesz zrobić? Jak kupisz to masz instrukcję. A nie kupisz jeżeli nie jesteś fryzjerką

      Delete
  11. Witam
    Czy jeśli położę na złoto-popielaty odcień włosów z poziomu 8 ( alfaparf 8.23) odcień 8.21 to uzyskam troszkę chłodniejszy odcień,bo ten wyszedł bardziej złociście,czy jest ryzyko zieleni? czy może lepiej połączyć 8(no inhibition) z 8.21(alfaparf)?

    ReplyDelete
  12. Jakie farby że schwarzkopf Igora nadają się do tonawania żółtych włosów?

    ReplyDelete
  13. Hej Andy. Mam pytanie, mam włosy na poziomie 8 odcień miodowy, farbowane, czy mogłabym na to położyć 10.46 Schwarzkopft nude. Myślisz ze nie wyjdzie jakaś niespodzianka. Pozdrawiam Aga.

    ReplyDelete
  14. Andy proszę odpowiedz z jakie firmy jest farba aleksandy ze zdjecia o nr 6.12 ??

    ReplyDelete
  15. Proszę napisz jeśli chce uzyskać naturalny jasny brąz, to jakiej farby powinnam użyć. Mam aktualnie włosy na poziomie 8 trochę żółtawe, czasem delikatnie rude w słońcu farbowane alfaparf 8.21 (na ciemne włosy z pasemkami robionymi rozjaśniaczem). Chciałabym uzyskać naturalny zimny blond, ale nie żeby wyszedł całkiem szary, matowy. Myślałam żeby pomieszac farby o nr 6.0 i 7.12 ? czy to ma sens ? proszę o odpowiedź.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jasny brąz to poziom 5. a Ty piszesz o 7 i 6 to co w końcu chcesz?

      Delete
  16. hej, mam prośbę chcę uzyskać jasny naturalny brąz - chłodny, ale nie szary, matowy. Mam włosy na poziomie 8.21 aktualnie. Nie wiem jak zmieszać farby majirel loreal czy 7.12 z 6.03 na 6 %, czy 6.12 z 7.0 na 6 %, czy jeszcze inaczej ?? Proszę o odpowiedź.

    ReplyDelete
  17. Piękny kolor włosów Ewy. Andy czy możesz podać w jakich proporcjach łączyłeś silver z ekstraktami i jaki oksydant użyłeś, proszę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Łączyłem je pod wpływem chwili. Nie zapamiętuję takich rzeczy. 1.9%

      Delete
  18. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1249493888408982&set=pb.100000451496970.-2207520000.1470049788.&type=3&theater

    Kochany Andy, chcę Cię zapytać jaki jest to odcień włosów? Ja maluje swoje włosy 11.11 odcieniem, a odrost mam ciemno ciemno brązowy, czy tonowaniem możno by było długość włosów w taki właśnie odcień zmienić? :) Z niecierpliwością czekam na Twą odpowiedź :)
    Ja maluję włosy tą farbą, może 10.27 jest tym kolorem? :) https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/7b/bf/c5/7bbfc512d993ed2640061ade109092bb.jpg

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie znam tych farb. ja bym zmieszał jakiś beż ze złotem

      Delete
  19. Część mam pytanie. Może kiedyś na nie odpowiesz. Mianowicie naturalnie mam włosy typowy popielaty brąz, a chciałabym miedziany bląnd, coś tego typu;

    http://4.bp.blogspot.com/-GAPswMNR9mQ/VCBpDW3t0TI/AAAAAAAAE4c/ToUgZDWGvl0/s1600/season3.jpg

    Jaką markę i e jakim odcieniu polecasz? I drugie pytanie, czy istnieją jakieś farby co same tworzą efekt pasemek. Zależy mi aby włosy nie maiy jednolitego koloru. Słyszałam, że goldwell topich ma takie farby ale niezbyt wiem na czym to polega ;/
    Z góry dziękuję i pozdrawiam ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak zafarbujesz włosy jednym kolorem to oczywiste że będzie to jeden kolor.
      Kolor ze zdjęcia to czekoladowo złoty ciemny blond na moje oko.

      Delete
  20. Mam pytanie, pracuje na Igora, chciałabym się odnieść do mieszanki tonujacej
    9,51 czy tam 49. Z farba rozjaśniająca mieszasz ? Szkolimy się u kolorystow. schwarzkopf i oni twierdzą że to jest niemożliwe itp bo po co mieszać farbę rozjaśniająca z tonerem? Jak są inne farby? Dlaczego ty tak robisz? Bo nie ogarniam tego

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale jak niemożliwe. Skoro ja mieszam to chyba jednak możliwe nie? Decyzję podejmujesz Ty co zmieszasz. Ja często podejmuję ryzykowne mieszanki bo ufam sobie i mojej wyobraźni. Częściej z dobrym niż złym efektem.

      Delete
  21. Andy dlaczego mieszasz tonery z farbami rozjasniajacymi? Nie mogę tego rozszyfrować

    ReplyDelete
  22. Twoje prace są oszałamiające :)
    Czy jest możliwość umówienia się z Tobą na farbowanie? Nie mogę znaleźć informacji na ten temat na blogu :)

    ReplyDelete
  23. Andy rozjasnany blond tonowany gencjaną jest lekko szary chce teraz brąz tylko co położyć żeby nie było glonowatego koloru jaki odcień polecasz ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem w jakim są kolorze ani kondycji.

      Delete
    2. wlosy sa nawlżone nie są zniszcone jakos bardzo a ten szary sie juz zmyl prawie.

      Delete
  24. Jaki kolor ze schwarzkopf igora na blond (9) z lekką poświtą zieleni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. A jak zwalczyć taką lekką Poświate ? Jakim odcieniem z Igory?

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...