Search

Content

Tuesday, August 9, 2016

Migawki sierpnia.

Witam serdecznie po 3 tygodniowej nieobecności, byłem w UK, przyleciałem kilka godzin temu. Spałem 1,5h dziś ale napisanie postu jest ważniejsze! Nie miałem laptopa przy sobie tylko telefon. Za chwilę odpiszę na wszystkie zalegające komentarze, ale najpierw podzielę się koloryzacjami które wykonałem zarówno będąc jeszcze w Polsce, jak już w UK.

Przypomnę że robię dużo więcej koloryzacji niż uwieczniam na zdjęciach. Odpuszczam publikację jedynie kolorów które bardzo przypominają poprzednie koloryzacje, lub zdjęcia zostały zrobione w ciemności gdzie jakość leży a kolor kwiczy :(

Magdalena, nasada 8-11, 8-0, 9-1, 7-1, długość 9,5-49+D-0 oraz E-0

 Joanna, nasada Igora Silver white slate grey+lilac+silver, pasma pravana magenta+neon pink

 Klaudia, 9-55+0-55 na całość.

 Asia, nasada 7-7, długość L-57

 Sonia, Pravana odcienie: Green, Blue, Neon green, Neon blue, Yellow, Neon Yellow, Magenta

 , Pravana Neon blue, Magenta, Wild Orchid


video

 , Hairpainting i tonowanie Pravana Violet+Beige

 , nasada Silver White Dove grey, długość P9,5-29+E-1+0-11+0-99+0-22, grzywka P9.5-43+0-33+10-4

 Color correction mojego życia, końce spalone na wiór. Rozjaśnienie odrostu i rudej nasady, tonowanie całości  z wyjątkiem końców 9,5-1+9,5-49+9,5-22+10-1

 Nasada 5-26+6-32, pasma w foliach L-44+L-00, pozostałe włosy poza foliami 12-4

 , hairpainting z naciskiem na mocne rozjaśnienie końców, prawa strona rozcieńczona Pravana  Wild Orchid+Red, lewa strona rozcieńczony Blue

 Karolina, nasada 3-0+4-13+0-33+0-22+E-1, środek 6-12+0-22+0-33+0-11+E-1, 2 środek 8-11+E-1, końce 10-1+10-4+E-0+9,5-1

Poza koloryzacjami które są najmocniej widoczne na moim blogu, sporadycznie zajmuję się keratynowym wygładzaniem włosów, oraz powoli zbieram się chyba za przedłużanie. Poniżej prezentuję zmontowany telefonem mój debiut.

video

96 komentarze:

  1. No wreeszcie! Się doczekałam <3
    Zajebiste kolory, masz wyczucie po prostu!

    ps. Andy, jeśli moge znowu o coś spytać? Dwa pierwsze zdjęcia -jedno ma nasadę z 8.11 i jedno z silver white. Na jakiej wodzie robisz/robiłeś?
    Wczoraj robiłam sama 7.1 i 8.11 igora zmieszane, ale nie wyszła mi taka chłodna :-/ Włosy mam chyba 6/5?,bardzo łatwo się rozjaśniające. Nawet blondy z pudełka mi wychodziły. Noo, ale mimo, ze sa dość myszowato/lekko chyba ciepłe zdarza się, że kolor wychodzi cieplejszy optycznie. Jeśli wiesz co chcę powiedzieć :-)zależy od światła, ale czasem bardziej jak jasny cieplejszy brąz..Także tak dziwnie.Czasem myślę, że chyba blondy jasne były łatwiejsze. Kupowałam baikal loreala ze sklepu i miałam co powinnam, ech.


    Przepraszam Cię Andy jeśli pierdzielę!

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. na 1.9% drugie zdjęcie na rozjaśnionych wcześniej kładłem.

      Delete
  2. Witam, potrzebuję porady:) Co oznacza jeśli włosy nie łapią koloru? Farbuję niecały rok tonerami, zawsze jak chciałam przejść na inny kolor to używałam farb rozjaśniających + potem znowu toner i wszystko było ok.. Natomiast niedawno przefarbowałam na niebieski, chciałam się go teraz pozbyć ale farba rozjaśniająca nie chwyciła w ogóle, położyłam rozjaśniacz na wodzie 9% i również nie chwycił w ogóle, włosy cały czas niebieskie:( Co mogę zrobić żeby pozbyć się tego koloru? :(

    ReplyDelete
  3. Ja teeeeż potrzebuję porady! Szkoda, że we Wro działasz. Może do Wawy też robisz takie wypady jak do UK?:)
    Ja mam właściwie dwa problemy z włosami. Pierwszy: nie umiem kompletnie dobrać właściwego odcienia. Słyszałam kiedyś od fryzjerki (Kokardka Mysi, może ją kojarzysz z blogosfery?), że mam niby chłodną karnację i zimne blondy powinny mi teoretycznie pasować, a sprawiają, że wyglądam na chorą i zmęczoną. Z kolei, kiedy wychodzi mi jakiś miks żółci z pomarańczą w wyniku nieudolnego farbowania, od razu to tonuję na chłodno, bo jednak w żółto-pomarańczowym mi niedobrze;) to pierwsza kwestia. druga, już bardziej konkretna: miałam naturalne, w październiku fryzjer zrobił mi takie delikatne ombre, w kwietniu inna fryzjerka zrobiła mi masę refleksów w odcieniach ciepłych i zimnych na prawie całych włosach, zostawiając koronę w naturalnych (gdzieś na poziomie 7). Wyglądało to spoko, taki plażowy look, ale po miesiącu mi się znudziło i spontanicznie pofarbowałam castingiem (czyli na 7,5%) 10.21. Pomarańczowe żółtko. Stonowałam Marijel 9.12 na wodzie 3%. Ochłodziło się. Cel wymyśliłam sobie taki, że chcę mieć białe włosy (no może nie całkiem białe, ale pewnie blisko Khaleesi albo Kurta Cobaina z teledysku Heart Shaped Box;). Po miesiącu zafarbowałam Alfaparfem 11.21 na oxy 10,5% (miałam 9 i 12 i nie mogłam się zdecydować, więc je pomieszałam;). Odrosty wyszły jasno i chłodno, natomiast reszta, cóż - pomarańczowo-siwo. Tonowałam ColorTouchem Welli, który właściwie w ogóle nie zadziałał. Od tego czasu minął ponad miesiąc. Mam więc ciemny odrost i taką hm beżową resztę. Co robić?:D #halp

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kojarzę. No mi tez zimne odcienie robią to samo bo jestem jesienią.
      Co zrobić? wszystko co zrobiłaś co były straszne błędy ;/ niepotrzebnie tyle katowałaś farbami jak i tak będziesz musiała je teraz rozjaśnić rozjaśniaczem.

      Delete
  4. Witam Andy.co myślisz o szampon +odżywka z pigmentami?warto?znalazlam revlon 45 days.czy naprawdę przedłużają trwałość koloru?a może polecisz coś inego?mam włosy poziom 6-5.popielaty .farbuje na ciepły czekoladowy brąz na tym samym poziomie.siwych brak.pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. ja niby jestem zgaszonym latem. i chyba najlepiej mi jest ani w ciepłych, ani w zimnych, tylko w naturach. Dzięki za radę, Andy:) Wiem, że błędy, no ale co zrobić.. :) więc albo opcja rozjaśniacz (+Olaplex, dobrze myślę?) albo pigmentacja do ciemniejszego, nie? Kurczę, szkoda, że tak daleko ten Wrocław, bardzo bym chciała wybrać się kiedyś do takiego rozkminionego kolorysty jak Ty, który wybrałby mi jakiś ładny odcień blondu:) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  6. Witam, potrzebuję porady ponieważ mam zamiar rozpocząć przygodę z farbowaniem, ale samodzielnie w domu. Nigdy wcześniej nie farbowałam włosów, mój naturalny kolor to średni lub ciemny blond gdzieś na poziomie 6 lub 7, ale chyba raczej 7. Teraz mam trochę pasemek, które na moich włosach wyszły naturalnie, tak trochę złoto, niektóre karmelowo, ale raczej mają w sobie żółty pigment, niektóre lekko miedziany. Były robione u fryzjera rozjaśniaczem i korektorem, który dał taki złocisty efekt (trzymane na włosach 35 min). Jednak trochę wkurzają mnie odrosty i chciałabym mieć całe włosy w naturalnym blondzie (nie żółtym, marchewkowym czy platynie) z refleksami. Jestem świadoma, że kolor po pasemkach nie będzie jednolity, nie oto mi też chodzi. Myślałam żeby spróbować farby L'oreal feria preference 92 bardzo jasny blond beżowo perłowy (na opakowaniu widnieje pani z platyną na głowie). Ta 2 chyba oznacza fioletowy pigment, który powinien zneutralizować żółto-marchewkowe kolory? Bo moje włosy raczej będą się rozjaśniać do marchewki, gdyby położyć 8.0 albo 8.3. Obawiam się czy czasem tą farbą loreal nie wyjdą mi nienaturalne białe włosy lub szarofioletowe pasemka. A zależałoby mi na naturalnym , nie żółtym ani marchewkowym blondzie, jasnym, ale nie bardzo jasnym, takim piaskowym :). Serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź. :)
    Monika

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak masz zamiar zacząć się rozjaśniać to nie rób sama tego.

      Delete
    2. Czyli z moich prób dużo pożytku by nie było ;) Dziękuję za radę. Monika

      Delete
  7. Jakimi farbami były włosy farbowane na pierwszym zdjęciu i w jakich proporcjach z jakimi wodami ? I jaki był kolor wyjściowy ze tak ładnie wyszło ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. naturalny odrost taka zwykła 8-emka, długość była takim żółknącym już blondem. Farby Igora Royal. 1.9%

      Delete
  8. Witaj Andy z powrotem ;)
    Ostatnio mi pomogłeś liczę że teraz też mogę na Ciebie liczyć
    Mam nasadę swoich naturalnych już wlosów i zrobione sombre igora l-00 teraz chcę przyciemnić górę o jeden ton coś z poziomu 6. Jaką metodą zrobić to żeby nie było kresek tylko żeby w miarę się skomponowała ta góra z dołem jakieś przejścia? nie chce juz ruszać dołu. dzieki z góry za odp.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tonerem zrób. typu loreal dia light to sie będzie łagodnie wymywało i kreski nie zrobi

      Delete
    2. Ok, dziękuję za pomoc pozdrawiam :*

      Delete
  9. Mam pytanko. Czy czerwony toner pokryje "resztki" niebieskiego tonera? Aktualnie mam bladoniebieskie włosy, chodzi mi o to czy czerwony toner "zje" pozostałości poprzedniego koloru.

    ReplyDelete
  10. Co zrobić żeby wyszło jak na 1zdjeciu . Jak jest nasada poziom 6,11ash i końce 9,11 ash subtil . Poczekać aż sie wypłuka czy podjasnić odrost i nałożyć mieszankę z Igory ? To jest robione jakaś forma balejażu np melting ? Czy nie ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. no na pewno wypada podjaśnić bo inaczej ja sobie wyobrażasz farbą farbę?
      na długości kładłem po prostu dwie mieszani, pasmo obok pasma

      Delete
  11. Ogólnie od góry jest po całości refleksów trochę a kolor jakby sie wypłukał choćby do 7pozionu można nałożyć tą 8. Jak myślisz ?

    ReplyDelete
  12. Czesc Andy.Chcialbym uzyskac taki sam kolor wlosow jak ten chlopak.Mozesz mi powiedziec czy aby uzyskac podobny efekt mam wlosy rozjasnic wczesniej rozjasniaczem,czy moze klasc od razu jakas farbe rozjasniajaca solo??? http://zestymag.com/going-change-hairstyle-must-check-men-blonde-hairstyles/blonde-hairstyles-2012-for-men/ .Moj natruralny kolor to poziom 6/5 cos pomiedzy mysi/popielaty tak kiedys okreslila go moja fryzjerka.Dlugosc rowniez podobna do pana ze zdjecia.Aha gdyby kolor wyszedl by nawet troche chlodniej to tez spoko,byle by nie wyszlo rudo czy zolto.Pozdrawiam Adrian

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak na moje to musisz je rozjaśnić i kłaść farbę

      Delete
    2. rozjasnic do zoltka,tak??Jaki nr farby mam klasc Andy?Adrian

      Delete
    3. nie wiem. zależy do jakiego się rozjaśnią.

      Delete
    4. rozumiem.A mozesz chociaz zdradzic jaki nr koloru ma model na zdjeciu???:-)Ja sie kompletnie nie znam na odcieniach dla mnie to blond i juz.Adrian

      Delete
    5. on ma najprawdopodobniej naturalny a naturalnego efetku nie osiągniesz jednym ocieniem

      Delete
  13. Czy toner mozna połozyc na włosy zafarbowane farbą trwalą?

    ReplyDelete
  14. hej, hej, hej...mam mały dylemat: mam w domu farbę 9.13 i 9N, ale próby na szerokim paśmie włosow dały zielonkawy efekt- okropnieństwo. Kupiłam farbę dojrzała wiśnia i teraz ile mam dodać tej czerwonej do 9N, żeby uzyskać zwykły naturalny blond? pojemność 9N to 50ml

    ReplyDelete
    Replies
    1. odrobinę, ale mimo to ryzykujesz ciemnym kolorem

      Delete
  15. Kurcze, trochę mnie tu nie było i już tyle cudów do oglądania!
    Powiedz, włosy Klaudii - jakie miała wyjściowe i na jakiej wodzie robione? To są farby Igora? Wybitnie naturalny i delikatny efekt! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klaudia ma naturalny poziom 6, farbujemy się zawsze złotymi blondami, czasami z dodatkiem miedzi albo czerwieni, zawsze na odrost kładę 9% a na długość 3%. Tak Igora

      Delete
  16. No to jestem w szoku. Byłam pewna, że to było robione na blondzie albo rozjaśnianych. Prześliczne.
    Jak można to postaram się jutro cyknąć fotki i podesłać na maila - powiedziałbyś czy jest szansa coś podobnego uzyskać u mojej córki :)
    A inna kwestia, że muszę Cię wypytać na okoliczność szansy na wbicie się do Ciebie w realu - możliwe, że w okolicy września/października będziemy w końcu we Wrocku. Nie ukrywam, że wolałabym jej włosy oddać w Twoje ręce :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. od 1 października do 9 będe w UK znowu. jak chcesz wrzesień to zostało mi tylko kilka terminów.

      Delete
  17. Andy pomimo zachwalania przez Ciebie londy 18 skusilam sie.Moje naturalne włosy miały taki sam kolor jak Twój.Otrzymalam blond na poziomie 8 ale cieply wpadajace w lekko miedziane refleksy(zwlaszcza pod slonce).W domu mam jeszcze londe 18 ,londe color naturals 12/9perlowy blond(podobno u innych wychodzi mocno szara na poczatku),oraz posiadam tez londe 89 platynowo srebrna.I pytanko czy ktoras z tych lond moge przeetonowac swoj obecny kolor na 3%???Jak uwazasz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. zachwalałem jak się nie znałem jeszcze :v to logiczne, jaśniej od poziomu 8 byś nie uzyskała. No i ciepło. połóż ją jeszcze raz albo zmieszaj tą 12/9

      Delete
    2. Czyli zmieszac np londe 18 i 12/9 pol na pol z woda 3% czy moze 1,9%????Rozumiem,ze gdybym dodała wody 12% to uzyskalabym poziom 9 ale cieplejszy??.

      Delete
  18. Cześć Andy . Byłam dziś w drogerie hebe i widziałam reklamę nowych odcieni farby palette. Fashion nudes. 3 odcienie blondu. Myślisz ze wyjdą podobnie do igory nudes? Acha w necie nic nie znalazłam na ich temat. Od jutra maja być.pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. będziesz musiała spróbować, Nudesy Igory są zimn-ciepłe. na naturalnej bazie dość ciepłe ale ładnie ciepłe- nie rude, a na rozjaśnianych zimne.

      Delete
    2. A masz może zdjęcie z igory 8-46? Zbyt jasne blonde mnie nie interesują:) pozdrawiam

      Delete
    3. zobacz sobie paletę schwarzkopfa.

      Delete
  19. A ta schwarzkopf igora expert mousse pianka ile utrzymuje się na włosach ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. A gdy bym położyła na włosy na poziome 9 piankę o numerze 5-0 lub 5-5 to by to chwyciło ? I jaki kolor by wyszedł?

      Delete
    2. Czy by się wypłukala w całości?

      Delete
  20. Hej. Mam pytanie do Ciebie :) mam sombre na naturalnych wlosach. Zawsze chodzilam na farbowanie do fryzjera. Od jakiegos czasu marzy mi sie jednolity kolor blond w odcieniu bezowym :) i stad moje pytanie da sie ujednolicic kolor do takiego odcienia blondu samodzielnie? Moglabym Ci podeslac moje wlosy i prosic przy tym o rade jaka farba moglabym uzyskac taki odcien? Pozdrawiam, Aneta.

    ReplyDelete
  21. Andy, farbuję włosy na truskawkowy blond używając Igora Royal 10-0,9-7,9-55 i 9-98 z oksydantem 3%. Kolor jest całkiem fajny do 3 myć,bo potem różowy odcień znika. Mam problem z odrostem, próbowałam 10-0 z 6% i 10-0 z 12% i za każdym razem wychodzi zółty. Czy powinnam za każdym razem rozjaśniać i później kłaść farbę czy używać mixtonu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ciemny brąz, trudny do rozjaśnienia

      Delete
    2. Andy czy jeste s wstanie cos poradzic na te moje zolte odrosty? Widzialam w sklepie fryzjerskim igora royal anti yellow i anti orange ale nie mam zbyt duzego doswiadczenia, szukalam wiadomosci w internecie jak to sie stosuje ale niewiele znalazlam.

      Delete
    3. spróbuj ale to chyba są dodatki do rozjaśniaczy. Po co robisz 10-0 jak mówisz ze robisz truskawkowy

      Delete
    4. Dzieki Tobie mam truskawkowy blond,radziles robic odrost 6% a reszte 3 mieszajac cztery odcienie i tak zrobilam. Wyszlo zolto wiec nastepnym razem zrobilam odrost tylko 10-0 i z 12% na reszte pozniej nalozylam mieszanke farb z 3% i rozmasowalam na calosci. Jest ohydnie,jak byly zolte tak sa.To co, rozjasniacz?

      Delete
    5. a to ja nie wiem. Cięzko mi mówic tak nic nie widząc.

      Delete
  22. Andy, jak cenowo (zapewne widełki) wygląda u Ciebie temat koloryzacji? Chyba wyruszam do Wrocławia i chcę się przygotować :)

    ReplyDelete
  23. Andy,czy 9/7 bardzo jasny brązowy blond z Welli Ilumnii to ciepły czy zimny kolor?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem nie pracuję na welli, musisz zobaczyć koło barw w palecie.

      Delete
  24. Drogi Andy,


    Mam pytanie o kolor włosów.

    Jak uzyskać kolor (w załączniku) na rozjasnonych włosach (zółtych) na poziomie 9 - 10 farbami Schwarzkopf Igora?


    Z góry dziękuję za odpowiedź 😊

    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/00/60/34/00603488b013facca48dc12fb80fb2cc.jpg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja bym mieszał na nasadę 8-0 i 8-29 a na długość 9.5-49 i 9.5-18

      Delete
    2. Obydwie mieszanki po pół mieszać (50% i 50%)?

      Delete
  25. Andy, mam górną partie włosów na poziomie 9 a dolna na 8, ogólnie włosy mają zielonkawy poblask (po tym jak użyłam farby 9.13 garniera) z czego dolna partia dodatkowo ma miedziane refleksy, chciałabym osiągnąć ciepły, słoneczny blond na poziomie 9, co byś mi poradził?

    ReplyDelete
  26. Czesc Andy.Mam dwa pytanka w sprawie koloryzacji.1)Czy farby superrozjasniajace np alfaparf 11.20+9% oxydant rozjasni bardziej wlosy naturalne niz farby alfaparf np 9.21 rowniez z 9% ??? 2)Czy farby" high lift"zawieraja jakis dodatek rozjasniacza w sobie,dlatego sa "superrozjasniajace"???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozumiem.A jaka jest sytuacja z Igora odcieniami rozjasniajacymi najbardziej,tzn czy w skladzie maja dodatek rozjasniacza i rozjasnia bardziej wlosy niz kolory z poziomu 9 igory???

      Delete
    2. Oki dziekuje za odpowiedz Andy:*

      Delete
  27. Witam serdecznie,
    czytałam, czytała ale się nie doczytałam odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie.Włosy od jakiegoś czasu jadę farbą Granier oil color b.j. pop. blond 9.1, teraz dla wyrównania po nieudanym rozjaśnianiu i delikatnych żółciach(już bez typowego rozjaśniania) na odrost pójdzie 11.10 przy 9%, a potem na całość 9.1 z 1,9 % wodą farby Alfaparf. Problem pojawia się w tym, że jednak myślę o ociepleniu koloru coś w beże np. 10.31 lub naturą 10 i pytanie czy wyjdzie zieleń? Jeśli pomysł jest dobry to super, a jeśli to kiepściocha bardzo proszę o poradę.
    P.S. Pierwsze zdjęcie cud, miód i orzeszki :)(o coś w tym stylu mi chodzi).
    Jesteś wielki :) uwielbia oglądać Twoje dzieła.
    Pozdrawiam !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Natury z Alfaparf z sama cyferka np 9,10 itd sa zimnymi naturami kolezanko:)Farbuje juz dobre 6lat ta firma.Niestety natury z sama cyfra w Alfach wychodza bardzo chlodno z oliwkowym refleksem na wlosach jasnych blond/rozjasnianych.Na ciemnych naturalnych wychodza cieplo.Do ocieplenia calosci uzyj natur ale z koncowka NB-czyli naturalne cieple.

      Delete
    2. Bardzo dziękuję za odpowiedź. Spróbuję w takim razie z 10NB, woda 3% na długość może pójść ? Ale na początek jakieś pasmo dla pewności -po przejściach fryzjerskich bardziej liczę na siebie i takie dobre dusze jak Ty.
      Pozdrawiam.

      Delete
  28. Jesli masz jasne, a chcesz przetonowac lub przyciemnic to 3%.Choc poziom 10 to bardzo jasny kolor.Popatrz w necie na odcien 9NB (probnik)alfaparf moze on bylby lepszy .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chodzi mi nadal na zostaniu na bardzo jasnym blondzie tylko w cieplejszym tonie. Nurtuje mnie jeszcze jedna kwestia jak teraz na mój platynowo/popielaty blond nałożę 10NB z Alfaparfu - zakładamy że żadnych zieleni nie będzie ;) to czy przy następnym farbowaniu mogę użyć 10.31 żeby jednak typowo ciepłego blondu nie mieć i nie bać się o zieleń na głowie.
      Pozdrawiam.

      Delete
    2. Nie jestem w stanie powiedziec Ci czy wystapi zielen po cieplym bezu 10.31 czy po cieplej naturze 10NB:(.Tutaj musialabys spytac Andyego on ma w tym spore doswiadczenie.Jesli masz mocno przetrawione dlugosci to zawsze ryzyko glona moze niestety wystapic jesli nie zapigmentujesz koncow:-/To co moge Ci poradzic na ocieplenie koloru popielatego bez ryzyka zieleni to szamponetka joanna kolor naturalny blond.Trzymaj ja z godzine lub dluzej-nie marte sie ona nie niszczy,a kolor lepiej "zlapie".Z reszta rezultat ocieplenia koloru po tej samponetce mozesz zobaczyc na blogu blond bunny(fotorelacja):-)

      Delete
    3. Nie udzielam się bo to nie są proste przypadki, a szczerze, z biegiem lat i doświadczeń lepiej iść do kogoś niech upora się z takim kolorem niż kombinować samemu. Kiedyś wierzyłem w drogę na skróty, no nie zawsze jest to dobra droga.

      Delete
    4. z biegiem lat i doświadczeń uważam że* powinno być przepraszam!

      Delete
  29. Jeśli chodzi o fryzjerów i farbowanie to ani razu w swoim życiu nie spotkałam kogoś kto by mi zrobił na głowie "dobrze"- jakkolwiek to brzmi.... Mam bardzo krótkie włosy, zdrowe i w bardzo dobrej kondycji dlatego, aż tak bardzo nie boje się eksperymentować. Od jakiegoś czasu szukałam dużo informacji po necie trafiłam tu i odważyłam się napisać - za wszelkie porady jestem ogromnie wdzięczna. Mam nadzieję, że powolutku próbując pasmo po paśmie dojdę do ideału :)
    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.

    ReplyDelete
  30. Ja przez 3 miesiące nie rozjaśniałam odrostu (ciemny blond), bo nie chciałam kupować badziewia z drogerii, naczytałam się o farbie Alfaparf, że niby taka cudowna, och ach, i tak rozjaśnia, więc ją zamówiłam, ale mi na wodzie 12% zrobiła jasny miedziany :( Próbowałam to poprawiać po jakimś czasie, nic nie dało. Niedawno kupiłam rozjaśniacz Alfaparf z wodą 6% jakiejś innej firmy, próbowałam to zrównać, ale dalej trochę się odznacza :/ Co z tym zrobić? Jestem skazana na rozjaśniacz z oksydantem 9%? Pomocy :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozjaśniacz z 9% na odrost serio? da rade zrobić biel już na 6 czy 3%

      Delete
  31. Witam. Obecnie mam włosy w kolorze średniego brązu o ciepłym odcieniu- w słońcu mieni się na rudawo-złoty (tak wypłukał mi się ciemny blond mahoniowo-złocisty).
    Marzy mi się ładny rudy- coś w tym stylu: https://www.instagram.com/p/BFZTwnmEbBq/
    Nie mam jednak pojęcia, jaką farbę położyć. Wiem, że będę musiała jeszcze rozjaśnić włosy,ale nie wiem, co dalej. Wydaje mi się, że gdy położę miedziany (np 7.4), to dalej nie będzie to. Jak myślisz, co to za odcień?
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. przede wszystkim tam jest filtr. ja bym zmieszał 3 rozjaśniające odcienie z Igory L-00 L-44 i L-57 na 12%

      Delete
    2. Dziękuję bardzo!:)

      Delete
  32. Witaj, kochany, powiedz mi, czy to prawda, ze cieple odcienie NIE NEUTRALIZUJA zimnych? bo mam kolezanke, ktora chodzi na kurs fryzjerski i ucza tam, ze np. zimengo zielonego nie zniszczy cieply czerwony, tylko zasada jest jedna: ZIMNE NEUTRALIZUJA CIEPLE, ALE CIEPLE NIGDY NIE ZNEUTRALIZUJA ZIMNYCH, BO ZIMNE SA MOCNIEJSZE. Jesli wiec uzyskalam oliwkowo-zielonawe wlosy po jakims naturalnym blondzie to musze je potraktowac kapiela rozjasniajaca do cieplego zoltego i potem zabic to zimnym fioletem? ale fiolety u mnie zawsze wychodza rudawo a chcialabym uzyskac podstawowy blond jasny (sama mam wlosy jasne, poziom 8). Iza z Konina

    ReplyDelete
  33. A SchwarzKopf Igora mosuse spłukuje się do końca na blond rozjasninych włosach?

    ReplyDelete
  34. Andy czy farba blond z poziomu 9 a konkretnie 9/36(ce ce farba,farba po roszyfrowaniu ma pigment zloty na pierwszym miejscu(3)a na drugim pigment mahoniowy(6) wyjdzie cieplej niz odcien 9/3 sam zloty??Dziekuje za odpowiedz.Karina

    ReplyDelete
  35. Andy czy płynem do keratunowego prostowania włosów można zakręcić włosy?

    ReplyDelete
  36. Hej jaka farba Igory da efekt podobny do 6.21 fiolet plus trochę niebieskiego? Jakaś mieszanka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. w Igorze fiolet to 9 i jest obecny w małej ilości odcieni ale spróbuj 6-12 lub 6-32

      Delete
  37. Jesteś geniuszem !!
    Powiedz mi czy mam szanse w warunkach domowych uzyskać z bardzo jasnego blondu poziom 10-11 blondu zbliżonego do mojego naturalnego tudzież mysiego blondu ? :) Nie obawiając się o zielenie, szarości i rudości ? Byłam z tym u lokalnej fryzjerki ale nie chciała wykonać tego zabiegu, bo twierdziła, że mam piękny kolor.. nałozyła jedynie farbę 10tke na odrosty i później jakąś mieszankę chwilę na końce.. Kolor nie złapał.. Odrosty były rudawe, bardzo się różniły od reszty a reszta włosów nadal baaardzo jasne..

    ReplyDelete
  38. Andy mam zielonkawe włosy i zrobiłam kąpiel rozjasniajaca żeby się tego pozbyć. Uzyskałam żöłte włosy. Nałożyłam na to koło 8.32 i...znowu mam zieleń na włosach...

    ReplyDelete
  39. witam...przeglądam czasem twojego bloga i powiem Ci no masz ogromną wiedzę niesamowite... a teraz do sedna... jakieś 2m-ce temu byłam u fryzjera i miałam nałożony rozjesniacz na 6% na koncie i odrost dla wyrównania koloru, potem miała nałożone montibello cromatone 8.2+6% wyszedł przepiękny kolor.. wiadomo kolor się wypłukłukal i pojawił się odrost, więc nałożyła 8.2+6%na odrost a końce pomelaksowalam na 5min...no i tragedia ciemne wyszły na poziomie 6 a końce fioletowe... teraz marzy mi się 10.2...ale nie wiem na jakiej wodzie go nałożyć?wspomnę że odrost mam mysi na poziomie 7...pozdrawiam

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...