Search

Content

Sunday, October 9, 2016

Migawki września i października.

Schwarzkopf blondme / schwarzkopf essensity 10/14

 Schwarzkopf Igora 6-12+0-22+0-33+7-1 / L-44

 Hairpainting Pravana Lightner / tone Pravana Express toners Violet

Igora 4-13 / Silver+p9.5-29+0-11

  Hairpainting Pravana Lightner / tone Pravana Express toners Beige

Sam Olaplex, kolor ma 4 miesiące

Dekoloryzacja Blondme /  Pravana Vivids Violet+Magenta+Blue

  Hairpainting Wella Blondor / tone Schwarzkopf Igora 9.5-18+9.5-49+0-89

 Schwarzkopf Igora 3-0+0-33/ Pravana Neon blue+ Neon green+Emerald+Blue

 Dekoloryzacja / Pravana Vivids Neon Yellow+Yellow+Neon Orange+Orange+Red+Magenta+Wild Orchid+Violet

39 komentarze:

  1. hej mam wlosy brąz rozjasniane przez słonce są jasnym brązem. końcówki były rozjaśniane a odrost - resztę włosów rozjasniałam je samym rozjasniaczem 12% na ponad godzinę kolor wyszedł żółty ale nie był to taki perfidny zółty i można byłoby tak zostawić jednak po tym nałożyłam toner przy czym włosy nabrały chłodnego odcienia który się wypłukał. teraz kiedy znów mam odrost mam w sumie trzy kolor na głowie: ciemny odrost - blond ciemny - blond jasny (prawie biała platyna) czy jesli na ten blond ciemny nałożę rozjasniacz 3% to rozjasni mi się ten środkowy ciemny blond?
    https://2.bp.blogspot.com/-FloXgUOTNcI/V_qQzqCCU9I/AAAAAAAAI14/hLgWpoyjXVIPRCqv_1lPk6CO4wSTltQvACLcB/s1600/IMG_0622.jpg obecnie wyglada to bardzo podobnie jak tutaj z tym ze mam 2-3cm odrostu brąz a reszta tak jak na zdjęciu i włosy są krótsze. no i nie chciałabym pozbywac się odrostu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ales kurwa pomocny...

      Delete
    2. słuchaj....nie życzę sobie takich komentarzy o charakterze wulgarnym. Nie będę się produkował milion razy pisząc, że porady jakich oczekujecie ode mnie wymagają diagnozy włosów na żywo, dotknięcia ich i wspólnego wyznaczenia celu, nie zrobi tego żadna z was sama ani nie zrobię tego ja na odległość. Jeżeli chcecie się farbować same to proszę bardzo ale to jest zawsze gra w rosyjską ruletkę i nitk nie przewidzi efektu. Wiele kobiet oczekuje efektu ładnego ale takiego na który składa się długi i skomplikowany proces koloryzacji więc albo oszczędzaj i farbuj sama z gównianym efektem, albo zapłać i miej zrobione to poprawnie. A tymczasem wypierdalaj z mojego bloga jeżeli masz zamiar używać wulgaryzmów na tej stronie w moim kierunku czego tolerować nie będę.

      Delete
    3. Bardzo przepraszam ze tak napisalam tzn uzywajac niepotrzebnie tych slow.Moglam na pisac po polsku o co mi chodzi.Ale w sumie to mi uzmyslowiles,ze analiza /koloru to nie taka prosta spraw,ze nakladam jedna farbe i juz.Przepraszam jescze raz zapomnialam sie:)

      Delete
    4. To nie sa proste rzeczy które można zrobić sobie jednym produktem w domu. Ja nierzadko stosuję np 10-13 odcieni mieszając je tak czy inaczej by uzyskać określony rezultat

      Delete
  2. Witam piękne koloryzacje, cudne kolory. Mam pytanie o tonowanie włosów, jeżeli nasade włosów mam ciemna i kolor schodzi do jasnych , czyli ombre to tonować zalosc czy tylko te jasne. Z góry dziękuje za odpowiedz. Pozdrawiam. Agata

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeżeli tonujesz tonerem to nic nie ruszy ten góry

      Delete
  3. Hej, mam włosy rozjasniane , nasada ciemna, rozjasniana cześć pożółkła, jaki toner z Pravany nałożyć i ile trzymać. Dzięki. Marta

    ReplyDelete
  4. W tobie cała nadzieja :) Dość często zmieniałam kolor włosów. Czarne, rozjaśniałam po to aby położyć rudą farbę, wracałam do czarnego itd. W tym roku włosy były rozjaśniane chyba z 2 razy dość intensywnie np. kilka dni pod rząd kąpiel rozjaśniająca. Moje włosy słabo już to znoszą więc powrócił plan powrotu do naturalnych. Mój kolor naturalny to ciemny blond gdzie mniej więcej połowa jest siwa. I chyba najbardziej ta siwość mi się podoba .Farbuje je na ciemny blond ale za każdym razem wybija rudy odcień. Kombinowałam z tonerami srebrnymi ale efekt jest taki sobie. W przypływie euforii kupiłam farbę Famola 6.11 ciemny blond ( próbnik intensywnie szary). Po nałożeniu włosy były baardzo ciemne i przebijał zielony kolor. Nie mogłam tego wytrzymać i kupiłam ciemny blond Color Naturals Ciemny blond nr 6. Góra włosów ściemniała. Dół jest taki nijaki. Ani zielony ani szary. Próbowałam trochę to zmyć szamponem przeciwłupieżowy ale efekt taki sobie. Czy jest coś co mogę zrobić aby mieć na głowie kolor popiołu albo chociaż ciemny blond bez rudego? Kombinowałam z płukankami szara i srebrna - efekt nieciekawy. W domu mam jeszcze toner Artego silver. Niestety nie chcę już rozjaśniać włosów bo wszystkie wypadną. Pozostaje tylko fryzjer? Może coś podpowiesz. Liczę na to. Dzięki

    ReplyDelete
    Replies
    1. farby zawsze splukują się na rudo takie ciemniejsze. to nie jest koloryzacja na jedną farbę idź do specjalisty

      Delete
  5. nieźle takie słowa pisać w strone kobiety troche mądrości i szacunku...

    ReplyDelete
    Replies
    1. nieźle jest się wpierdalać jako anonimowy użytkownik i mówić mi jak mam żyć. Również wypierdalaj kimkolwiek jesteś.

      Delete
  6. Sam Pan pisal do kogos wyzej"nie zycze sobie takich komentarzy o charakterze wulgarnym"Czyli inni ceniacy Pana swietne prace i bezcenny czas wlozony w rozbudowe jednego z lepszych blogow musza sie pogodzic z faktem,ze sami nie moga uzywac zadnych wulgaryzmow poza Panem??Szanujmy sie nawzajem:)Pozdrawiam Ps:prosze nie traktowac absolutnie mojego komentarza jako atak na Pana osobe.Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogą używać bo internet jest wolny, natomiast na brak szacunku odpowiadam podobnie.
      Mój blog z pewnością nie jest jednym z lepszych, tzn doceniam i dziękuję, nie sprawdzam konkurencji (nawet nie mam konkurencji bo nie uważam siebie za blogera).

      Delete
  7. hej, zafarbowałam włosy 9.22 z majirela + 9.13 i kolor był dość ciekawy...do pierwszego mycia, gdzie ujawniła się okropna zieleń. Masakra, Andy, mówię Ci. Miałam pod ręką jakąś 10- tkę to ją nałożyłam, ale efekt jest takim że mam lekko rozjaśniony ten zielony, Jak z tego teraz przejść na jakiś ciepły, stonowany kolorek na jasnym poziomie 8-9? Bardzo Cię proszę o pomoc, kochany!

    ReplyDelete
  8. Andy może orientujesz się dlaczego w welli color touch są dwa różne oxyganty/1,9 % i 4%/?jaki mam wybrać jeśli chce położyc 9.16?mam ostatnio położoną wella koleston specjal blonde 12.7/

    ReplyDelete
    Replies
    1. nizsze stężenie spowoduje mniej trwały kolor, dosłownie na chwilę, no i lekko się stonują.

      Delete
  9. albo wiesz co ,już nie chcę,przeczytałam jak odpowiadasz ludziom na pytania,stałeś się strasznym gnojkiem,jak pomaganie ludziom ci sie znudziło to napisz ,ze sie tym już nie zajmujesz,a nie wyskakujesz z tymi specjalistami,ci tkz.specjaliści to bardz często zwykłe paprały.Ja tu już więcej nie zagoszczę

    ReplyDelete
  10. Witaj. Mam krotkie włosy farbowane na ciemny braz, chciałabym uzyskać średni chłodny blond. Co zrobić żeby nie było zieleni? Pozdrawiam EF

    ReplyDelete
  11. Andy pomocy! :c
    Miałam bardzo jasny blond. Moje włosy koło 2 miesięcy temu przeszły domową kąpiel rozjaśniającą, ale były i są w dobrym stanie, regularnie podcinane, dobra pielęgnacja itd.
    W końcu po 4 latach rozjaśniania włosów, chciałam wrócić do naturalnego jasnego brązu. Wypróbowałam Castinga Loreala, bojąc się trwalszych farb. Niestety to co mam na głowie jest okropne :c Odcień jaki wybrałam 613. Teraz mam gdzieniegdzie prześwity blondu, gdzieniegdzie prawie że czarne włosy. Myję i myję już tydzień i te jaśniejsze pasma są coraz jaśniejsze, a te ciemne zostały ciemne.
    Ogólnie myślę o lekkiej kąpieli rozjaśniającej (mam w tym doświadczenie, nie byłby to pierwszy raz).
    Problem tylko z kolorem! Marzy mi się taki brąz jak w linkach poniżej, myślę nad profesjonalną farbą, ale nie mam pojęcia jaki kolor. W grę wchodzi Matrix, Igora i Alfaparf (takie mam dostępne w sklepie fryzjerskim, a z internetu nie chcę zamawiać, bo to potrwa, a ja nie mogę na siebie patrzeć)
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/af/f5/fe/aff5fea79dede308bb02123dd891b500.jpg
    https://pl.pinterest.com/pin/543528248758561575/
    Jak widać po zdjęciach, chcę takiego naturalnego jasnego brązu, może ciepłego? Takie najbardziej przypominają moje naturalne włosy. Mam obawy przed zbyt ciemnym, zbyt czerwonym, zbyt rudym brązem i nie wiem jaki odcień wybrać :c W blondach mam już kilkuletnie doświadczenie, a z tymi brązami to nic nie wiem :c

    ReplyDelete
  12. pokazałeś klasę to gadką razem z ta typiarą - jesteście siebie warci i razem możecie sobie włosy czesać, pozatym w tym pierwszym komentarzu było konkretne pytanie czy ma to rozjaśnić czymś tam a Ty zamaist udzielic jakieś odpowiedzi i ewentualnie polecic wizyte u fryzjera to na chama "idz do fryzjera" z takim podejsciem daleko nie zajedziesz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie muszę się tłumaczyć z niczego. Mam prawo mieć zły dzień, być wytrącony z równowagi poza tym to NIE BYŁ pierwszy raz, gdzie zaznaczałem ze nie doradzam już na odległość bo nie ma to dla mnie sensu jak nie widzę włosów. Czego nie rozumiecie?

      Delete
  13. Co się z Tobą stało, Andy? O.m.g...

    ReplyDelete
  14. Hej Andy:) Mega żałuję że nie masz salonu w Poznaniu bo byłabym stałą klientką! A tak byłam na koloryzacji sombre niby w najlepszym salonie w moim pięknym mieście i niestety mam brąz pomieszany z pasemkami które rozjasnily się na rudy blond.I tu moje pytanie: czy wyszedł by mi zmniejszy blond gdybym nałożyła na te pasemka farbę Marijel Cool Cover nr 7.1 popielaty blond? Proszę pomóż bo jestem juz kompletnie spłukać a kompletnie się nie czuje w tak ciepłym kolorze:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie lubię Majirela i nie polecam. Spróbuj z Igorą Schwarzkopfa.
      Z Poznania do Wrocławia droga nie taka daleka :)

      Delete
  15. Czytam tego bloga i jestem zdziwiona, jaki z Ciebie jest zadufany w sobie niemily czlowiek, chamskie i wulgarne komentarze, sodowka uderza do glowy, ktos pisze ci ze niefajnie odpowiadasz a Ty kazdą kulturalna uwage odczytujesz jako atak i uazasz , ze skoro jest wolnośc,m to mozna wszytko pisac w internecie? to brak kultury a nie wolnosc, jestem zdziwiona, gwiazdorzysz jak typowy Narcyz, szkoda , pozdrawiam Alcja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z narcyzem się zgodzę, aczkolwiek nie uważam tego za wadę. Nie mam powodu do gwiazdorzenia bo nie jestem gwiazdą. Więc to było nie trafione.

      Muszę się powtarzać, milion razy, jeśli nie mam ochoty się powtarzać bo uważam ze powiedziałem coś wystarczająco dużo razy-zostaje to odebrane jako zachowanie wulgarne i chamskie. Gratuluję.

      Delete
  16. uuuu ktoś Cię rzucił pedałku? nikt Cię nie kocha, koleś dobrze zrobił

    ReplyDelete
  17. A GDZIE PRZYJMUJESZ?

    ReplyDelete
  18. Hej.. Andy, a da sie wykonać repigmentację przy pomocy szamponu koloryzującego, albo.. Np. Tej samej farby ktora będziemy pozniej nakladac jako kolor wyjściowy?? Czy musi być to jednak farba ton jaśniejsza??

    ReplyDelete
    Replies
    1. wykonujemy repigmentację złotem, miedzią lub czerwienią. Może być to zrobione produktami półtrwałymi ;)

      Delete
  19. Witaj Andy, mam pytanie. Obecnie mam jasnobrązowe włosy o ciepłym, złotawym odcieniu i chcę pofarbować je na rudo. Czy mógłbyś polecić jakieś dobre farby o odcieniu miedzianym lub miedziano-złotym? Chodzi mi o takie, które nie wyjdą na "czerwono", bo taki mam problem z większością drogeryjnych farb, jakie stosowalam jakis czas temu. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale musisz wstępnie je rozjasnić. Igora Schwarzkopf 8-77
      albo w sumie polącz L-57 i L-77 na 12% to Ci rozjaśni od razu

      Delete
    2. Dziękuję Ci bardzo! :)

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...