Search

Content

Wednesday, November 23, 2016

Migawki Listopada

Dobry wieczór wszystkim :) Przynoszę drobną kolekcję kolorów z listopada, ale na wstępie chciałem coś wyjaśnić, a mianowicie gryzie mnie że spotkałem się z dość dużą jak do tej pory falą hejtu na moim blogu, nie dlatego że jestem narcyzem jak uważacie, a dlatego, że mimo iż zawsze uzasadniam swoje zdanie i pozycję, to jednak mam wrażenie że większość z was nie rozumie pewnych rzeczy. 
Tak, zacząłem prowadzić bloga udzielając wielu z was porad odnośnie koloryzacji włosów. Oczywiste że robiłem to za darmo, dzieliłem się własną wiedzą tak o, bo chciałem pomóc. Teraz, gdy uważam, ze moja pomoc jest zbędna, bo wiem ile pracy wkładam w tworzenie kolorów, to na prawdę jak mówię ze lepiej iść do specjalisty, to tak jest. Bo większość z was oczekuje że ja podam przepis na idealny kolor, najlepiej jedną farbą (najlepiej z rossmana) a chcecie włosy jak kim kardashian. 
Możecie mi mówić że jestem chamem, prostakiem, narcyzem, gnojkiem i nie szanuję was. Doprawdy? Ja nie szanuję was? Każdy człowiek ma swoje życie, swoje problemy i obowiązki. Ja uważam ze mam sporo pracy i sporo obowiązków. Udzielanie rad na blogu nie jest moim obowiązkiem i boli mnie, że wam się wydaje inaczej! Wydaje mi się że to zaszło troszeczkę za daleko moi drodzy. Gdybyście mi płacili za udzielanie porad, które wykonuję dobrowolnie, a kosztują mnie one wolny czas który jest dla mnie bardzo cenny, to okej! To by trochę zmieniało postać rzeczy. Ale ja nie jestem instytucją charytatywną. Proszę przestać mnie tak traktować bo to jest właśnie brak szacunku wobec mnie. Kształt mojego bloga się nieco zmienił, obecnie robię mniej zdjęć, wrzucam wybrane wyróżniające się moje prace by wam zaprezentować, piszę czego używałem do stworzenia ich i tyle, chcę mieć z wami kontakt dlatego prowadzę bloga dalej, ale nie pozwolę wykorzystywać swojego czasu. Pozdrawiam i prezentuję moje najnowsze prace.


Pełna dekoloryzacja, na nasadę Pravana 6.22+8.11, długość express toners Violet + Ash, szampon Fanola No Yellow.

 Pełna dekoloryzacja, nasada 6.11+6.22, długość Pravana Beige+Gold+Clear+Violet, szampon Fanola No Yellow.

 Nasada Igora 7-1, długość Wella Illumina 8/38


 Nasada Igora 6-60+7-7, długość 8-77+0-77+0-55, końce 9-7 + 0-77 + 0-55, najjaśniejsze pasma p9.5-74

 Pełna dekoloryzacja, nasada 4-29, długość Pravana Vivids Magenta, Wild Orchid, Neon Pink, Violet

 Nasada naturalna, rozjaśnienie Blondme przy użyciu 12% techniką backcombing, tonowanie szamponem Fanola No Yellow.

Hairpainting rozjaśniaczem i tonowanie szamponem Fanola No Yellow jedynie na nasadzie.

Hairpainting rozjaśniaczem i tonowanie szamponem Fanola No Yellow.

53 komentarze:

  1. Piekne prace Andy!!!Jestem oczarowana.Faktycznie masz racje z tym wykorzystywaniem Twojej wiedzy w celu zaoszczedzenia pieniedzy,niestety rowniez korzystalam wielokrotnie z Twoich rad wlasnie w takim celu:-(Pisze szczerze,przepraszam i juz sie opamietuje:).Widze,ze uzywasz szamponu fanoli oraz welli illuminy jakie sa odczucia po uzyciu w/w produktow??Pozdrawiam Kaska:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję. Nie chodzi mi o wyłudzenie słów przepraszam, tylko zwracam się do ludzi plujących na mnie jadem w komentarzach, uważam ze ich negatywnie nacechowane wiadomości w moim kierunku nie mają żadnego racjonalnego podłoża ani wytłumaczenia.
      Fanola spoko tonuje na srebro, nie idzie w fiolet ani niebieski, a Wella boska. 8/96 jest za zimna ale 8/38 jest super.

      Delete
    2. Ja uzywalam 8/96+3% do tonowania otrzymalam doslownie golebi blond cos jak na pudelku joanna golebi.Jak farbowalam sie dawniej na blond to sobie cenilam wella illumina nr 9/60 boski do tonowania:-)A ten 8/38 to taki bezowy blond powiedzmy,ze odpowiednik 9.31 innej firmy??Kaska

      Delete
    3. tak on jest za zimny moim zdaniem. 9/60 nie ma w hurtowi jak idę ale 8/38 jest taki, złoto z perłą więc cięzko mi opisać. Zimny, ale nie do końca. Nie jest jak 8.31

      Delete
  2. Jak zwykle pięknie :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Jak zwykle jestem pod wrażeniem! Bywasz służbowo w innych miastach niż Wrocław? :)

    ReplyDelete
  4. Marzenie się wybrać do Ciebie, żałuje, że nie mam bliżej :) jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej pracy. Nie wiem czy jeszcze doradzasz w komentarzach(?) Ostatnio męczy mnie pewien kolor włosów http://imworld.aufeminin.com/story/20151119/truskawkowy-blond-rozowe-zloto-814242_w650.jpg , mam włosy rozjaśnione rozjaśniaczem, więc problem tkwi tylko w tym jaki to jest kolor? Sama podejrzewam, że to jakiś ciepły beżowy blond na poziomie 9 z pasmami z pastelowym różem? Myślę wybrać jakieś odcienie z Welli właśnie i do tego blondme toner strawberry.

    ReplyDelete
    Replies
    1. poziom 8 albo między 9 a 8 bardzo ciekawy. Mam wrażenie że większość odcienia to efekt różowej sciany która często odbija odcień na blondzie. ja bym pokusił sie o jakąś mieszankę chłodnych blondów z dodatkiem złota, fioletu, czerwieni tak odrobinkę np Igora Schwarzkopf 9-00+ odrobina 8-11 + 0-88 + 0-55 + 0-99 + 9-18 + 9,5-49

      Delete
    2. Dziękuję pięknie :*!

      Delete
  5. WitaJ Andy ;)
    sama pisałam pare razy odnośnie koloryzacji na odległość mailowo i dostałam odpowiedzi, za co Ci dziękuję. Zastanawiałam się kiedy to się skonczy bo wiedziałam że pewnie dużo ludzi suszy ci o to głowę i kiedyś nie będziesz miał na to czasu i ochoty, doskonale to rozumiem :) Pozdrawiam i powodzenia w karierze ;)

    ReplyDelete
  6. Jaki kolor mniej więcej wyjdzie jeśli położę Schwarkopf Igora 8-29 metalics na złoty blond poziom 8/7 3% potrzebuje stosować włosy

    ReplyDelete
    Replies
    1. cięzko mi powiedziec. on jest lekko fioeltowy. Nadal powinno być ciepło

      Delete
  7. Hej, czy dalej jesteś w tym salonie we Wrocławiu? Bo przeglądałam ich zdj na fb i nie znalazłam żadnej twojej koloryzacji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czyim? Wierzbickiego? Nie ma mnie tam od 2 i pół roku. Nie znalazłabyś bo jak pracowaliśmy przy kalendarzu i wykonałem 4 koloryzacje na modelkach czyli na 4 z 12 miesiącach, to moje nazwisko się nie pojawiło na kalendarzu.

      Delete
  8. Andy a ten szampon NO Yellow nadaje się do rudziejących blondów czy tylko do żółtka? ;) Szukam dobrego szamponu, który doraźnie pomoże mi z rudziejącym blondem. Poleciłbyś mi jakiś? Dzięki za odpowiedz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. z tych co do tej pory uzwałem tego lubię najbardziej :) ale on jest do żółci a nie rudości

      Delete
    2. Słyszałam o nim wiele dobrego kurde wielka szkoda, że nie jest do rudości :( A jakiś masz wypróbowany do rudziejących blondów? Mógłbyś coś polecić? :)

      Delete
  9. Witaj Andy. Jak zwykle doskonała robota . Przepraszam ze pytam ale zastanawiam się czy kolor wella illumina 9.60 lub 10.69 będzie odpowiedni do stonowania pasemek po rozjaśniaczu? Ogólnie ich kolor nie jest taki zły, jednak przy końcach mam pozostałość po jakiejś farbie i przebija brzydki żółty kolor. Dodam że u nasady mam swój kolor, poziom 7, w słońcu złote refleksy dlatego boje się że rozjaśniane włosy wyjdą zbyt popielate i będą się gryzły:-) dlatego proszę o Twoja opinie jeśli tylko znajdziesz czas i ochotę :-) Ula

    ReplyDelete
  10. Mam wrażenie że Twoje pracę są lepsze z każdym postem. Super, gratuluję Ci że odnosisz sukcesy w czymś co naprawdę lubisz, to najważniejsze
    :) Serducho mi pęka że mieszkasz tak daleko :D

    ReplyDelete
  11. No i bardzo dorze się stało, uważam że za profesjonalną poradę trzeba płacić a Ty do profesjonalistów się zaliczasz i pomagasz z dobrej woli tracąc swój cenny czas. Zyczę pwodzenia w karierze bo należy Ci się za włożoną pracę i ewidentnie wybijający się ponad przeciętną talent.
    Czy jest może osoba (kolorysta) którą mogłbyś polecić w Poznaniu? Niestety zawitam do PL na kilka dni i do Wracławia nie będę miała szansy zawitać, a opini Twojej ufam, więc może będziesz w stanie pomóc w tej kwestii...

    Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie znam, znam salon którego nie polecę niestety, mało znam ludzi z Poznania i sam byłem tam tylko przejazdem więc niestety tu nie możesz liczyć na moją wiedzę ;/

      Dziekuję za ciepłe słowa i pozdrawiam!

      Delete
  12. Andy mam problem .Mam alfaparf 7.3 i 7.0 i mam odrost brązowy i siwe 30 % i teraz pytanie czy włosy trzeba wcześniej rozjaśnić czy wystarczy położyć na wodzie 6 lub 9 farbę żeby wyszedł m poziomie 7 i żeby pokeylo siwe.?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie znam instrukcji Alfaparfu w stosunku do włosów siwych musisz przeczytać jaka woda jest do siwych i jaki czas trzymania.

      Delete
  13. Andy jaką mam kupić farbę z igory by zastąpiła mi schwarckopf A10 ?

    Hania

    ReplyDelete
  14. Dziękuję :)

    Hania

    ReplyDelete
  15. A czy jak na A10 położę 10-1 to rozjaśnią mi się bardziej włosy ? Chodzi mi o to że od 6 miesięcy farbuję włosy a10 i są ok tylko mogły by być trochę jaśniejsze. Natruralnie jestem ciemną blondynką

    Hania

    ReplyDelete
  16. Witam:)Krotkie pytanko.Jak na naturalnym kolorze,poziom 5/6 uzyskac poziom 8 ale chlodny(im chlodniejszy tym lepiej),oraz jaki % utleniacz do tego potrzebuje?? Mila. pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  17. Mega prace! jestem pod wrażeniem. Zastanawiam się nad zmianą koloru, gdzie obecnie można Pana znaleźć? Wrocław?

    Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam!

    ReplyDelete
  18. Cześć Andy.Chciałam ochłodzić swoj blond.Powiedz prosze jeśli mój aktualny blond jest na poziomie 8,a chce go tylko ochłodzić to lepiej wziąść farbe profesjonalną L'oreal dialigt odcien 8.1,czy może 9.11???,ta 9-ątka jest z podwojnym popielem a popielu mi teraz trzeba poniewaz blond nie jest żółty,a miodowe tony.Czy kolor jaśniejszy tj.9.11 zadziala na włosy z poziomu 8,czy lepiej celować w ten 8.1??

    ReplyDelete
    Replies
    1. każdy popiel Ci przyciemni i tak te włosy a za jasny ocień moze niewiele zrobić

      Delete
    2. Przyciemnic moze....Drogi Andy jesli obchodzisz swieta BN to zycze Ci zdrowia,szczescia,spelnienia wszystkich marzen oraz dalszego rozwoju zawodowego,no i koniecznie abys znalazl jakiegos fajnego i przystojnego faceta:-)Pozdrawiam :-*

      Delete
    3. nie obchodzę, aczkolwiek dziękuję serdecznie i wzajemnie :)

      Delete
  19. Siema Andy. Jestem facetem. Użyłem na swój dziewiczy ciemny blond farby Palette CV12 Różany Blond (jej odpowiednikiem profesjonalnym jest chyba Igora Royal 12-19 Cendre Violet), po pierwszym użyciu marnie rozjaśniła, miesiąc później po drugim użyciu mam jakieś zielonkawe te włosy,

    linki do fotek tych moich włosów:
    https://zapodaj.net/3f933b5d4abda.jpg.html
    https://zapodaj.net/1252e82ef8e14.jpg.html

    masz jakiś pomysł co z tym zielonym świństwem zrobić? mogę skasować tę zieleń rozjaśniaczem, ale wolałbym nie niszczyć dalej włosów, ja tak mogę chodzić z tym włosami, tylko powiedz czy ta zieleń się zmyje do żółci, bo położyłem na to koncentrat pomidorowy jak radzą i to nic nie skasowało tej zieleni, co mnie bardzo niepokoi.

    Damian.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No tak, właściwie to masz rację, bo na fotce jakoś nie mogłem uchwycić, ale wierz mi, że to taki szarawy kolorek wpadający w oliwkowy.

      Ja się tylko dziwię dlaczego to tak wyszło szaro, bo u dziewczyn na fotkach na necie ten kolor jest biało-perłowy, mam za ciemny naturalny kolor pewnie.

      No nic, ja liczę na to, że to zejdzie kiedyś do żółtego.

      Mam pomysł, żeby kiedyś jeszcze położyć na sprany blond tę farbę z wodą utlenioną w stosunku 1:2, bo oryginalnie w pudełku jest 1:1, dzięki temu nie będzie tak szaro, lecz jaśniej, chyba dobrze kombinuję, tak?

      ps. i przyznaję się, że "choruję na białe włosy", uwielbiam taki efekt, i kiedyś go miałem po farbce drogeryjnej Palette XXL 10 Mroźny Blond, to było cudo, włosy białe jak papier, wycofali tę farbę,
      nie wiem jaka inna farbka mogłaby dać taki efekt, drogeryjna lub profesjonalna.

      Delete
    2. żadna farba, rozjaśniacz i fioletowy szampon ;)

      Delete
    3. To jednak wolę nie katować rozjaśniaczem dla efektu białych włosów.

      Ostatecznie mam dobre nowiny, oliwkowy odcień po 3 tygodniach się wyprał, mam takie białe złoto teraz, więc już tak nie będę przeklinać tej Palette CV12, mam jeszcze pół opakowania, jeszcze nią poprawię, starczy jeszcze na dwa użycia w przyszłości.

      A Andy jaka jest twoja osobista opinia o Palette, bardzo sobie nią poniszczę włosy? może lepiej sobie zamówić na przyszłość jakąś farbkę fryzjerską z allegro?

      Delete
    4. Zawsze powiem, że lepiej jest kupić fryzjerską, opłaca się bardziej, są wydajniejsze, lepszej jakości i masz wiele odcieni do wyboru. Palette nie jest zła, ale skoro juz znasz moje zdanie o profesjonalnych to chyba nie muszę juz nic mówić.
      Mimo wszystko dla mnie rozjaśniacz + fioletowy szampon to przepis na biel

      Delete
  20. Andy jaka woda utleniona do brazow ?

    ReplyDelete
  21. Andy, na poczatek jestes moim Mistrzem !!! Szacun za Twoja prace !!! Mam pytania ile czasu zajmuje Tobie koloryzacja dlugich wlosow oczywiscie w stylu ombre, moje klientki sa bardzo zniecierpliwione jak musza siedziec 3 godziny , dluzej to juz nie wspomne i drugie pytanie szukalem szamponu fanola no yellow i sa duze rozbkeznosci w cenie w Pl kupisz juz za okolo 30zl a za granica 80$, polasilem sie oczywiscie i kupilem ten szampon w Pl ale efekt nie mest taki jak na filmikach na Youtubie czy wkesz cos o tym? pozdrawiam i szczesliwego Nlwego Roku

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo mi miło! dziękuję.
      No niektóre trwają z 5-8h a czasami wyjątkowo do 12-15 godzin jednego dnia.
      No nie tonuje AŻ TAK, ale nie wiem jak to wygląda z jego oryginalnością, chłodzić faktycznie chłodzi, nie urywa dupy że tak powiem.

      Delete
  22. Cześć Andy ;)
    Znasz jakieś drogeryjne farby, które przyciemnią jasny blond do naturalnego blondu? z poziomu 9.13 na poziom 8. Farby, w których nie trzeba podmieniać oxy.

    ReplyDelete
  23. Czynisz cuda ❤❤❤❤❤❤. Jestem zachwycona każda jedna koloryzacja. A te zimne blondy... ach rewelacja.😍😍 jesteś mistrzem w tym co robisz i mam wrażenia a nawet jestem pewna że jesteś w tym najlepszy na świecie 😀 Odezwę się na Twoja pocztę w sprawie porady w koloryzacji. Pozdrawiam MISTRZU ANDY 😚

    ReplyDelete
  24. A moj post o dziecku gdzie?

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog