Search

Content

Thursday, January 12, 2017

2017

Witam serdecznie po długiej przerwie od ostatniego postu, gorsza jakość zdjęć, mniej pracy, wakacje  pierwsze od 5 lat <3 sprawiły ze nie było mnie chwilkę dłużej. 

Pravana vivids Violet, Blue, Wild Orchid 

Hairpainting, baza naturalna, długość tonowana szamponem Fanola NoYellow

Odrost 4-13, środek 8/38 , długość doczepiona

Dekoloryzacja, Nasada 4-13+0-22+0-33, 
długość 9.5-1 + 0-99 + 0-89 + 9-18 & 12-19+9.5-1+0-11+0-33

Wybrane pasma zafarbowane zamiennie ze sobą dwoma odcieniami 12-46 i 9,5-49

9.5-49+0-99+0-88

Nasada 12-11, długość 10.21 + 9.22

Nasada 4-13+5-26, długość 8-1, końce E-0

Hairpainting odcieniem 12-46 na naturalnych włosach

Baza 4-13+8-1+0-33, długość 12-19+9,5-49

Baza 6-1, długość 9,5-1 + 9,5-49




Szczęśliwego nowego roku! Jakie macie plany?
Ja zamierzam więcej podróżować a mniej pracować!

Pokaże moje ulubione zdjęcia z magicznej Teneryfy 
na której spędziłem końcówkę 2016 i początek 2017 roku















Pozdrawiam! ;*













51 komentarze:

  1. Piekne koloryzacje:-).Na el teide u samej gory nie byles??Ja bylam z 8 lat temu tylko ze trzeba bylo zalatwic sobie pozwolenie wczesniej:).W maju w tym roku ponownie lece na Teneryfe i jestem haapy:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie jarają mnie takie widoki specjalnie, dla samego zdjęcia 88 euro to trochę dużo jeżeli mi nie zależy nawet. Byłem u stóp El Teide :)Tam gdzie zaczyna sie kolejka no i pospacerowałem po "księżycu"

      Delete
    2. ojej 88€??? To 8 lat temu pisalo sie do dyrekcji tego parku narodowego i na meil wysylali po 2 tyg pozwolenie i na wejsciu podawalo sie nr wejsciowki straznikowi,i nic to nie kosztowalo.Ze szcytu wulkanu akurat widok byl przepiekny bo widac wszystkie wyspy kanaryjskie i ocean dookola,aha no i piekne formacje drzewek siarkowych:-).Choc faktycznie 88 euro to sporo za taka atrakcje....Pola musztardowe piekne fakt:-)fajnie ze troche sie zrelaksowles:-). Powiedz prosze spytam z ciekawosci czy slonce na kanarach w grudniu jest tam mocne,czy mocno spieka???Ja bylam w czerwcu i pomimo stosowania filtra 30 schodzila mi skora 3 razy przez pobyt 2 tygodniowy

      Delete
    3. 24-33*C było, mnie słońce nigdy boleśnie nie dotyka, smaruję tylko tatuaże.

      Delete
  2. Aha Andy masz teraz naturalne czy farbowane wlosy poniewaz bardzo Ci w nich do twarzy:-)

    ReplyDelete
  3. Jak ja żałuję że nie mam cię w zasięgu ręki :) jesteś absolutnie genialny i śledzę cię od dawien dawna, właściwie od twoich początków. Planujesz rozkręcić jutube pod kątem koloryzacji live?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nieeee raczej nie. Kto by to montował. Dziekuję serdecznie za ciepłe słowa ;*

      Delete
  4. Przepiękne włosy u Pani na zdjęciu nr. 1 :) jak zresztą u wszystkich, ale te najbardziej wpadły mi w oko :)
    Mam pytanie, czy wiesz może, jak "wychodzi" Igora Nude Tones? Czy faktycznie są to takie neutralne odcienie, czy może raczej ciepłe?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Są tu dwie koloryzacje zrobione 12-46 on jest nudesem. na rozjaśnionych włosach są zimne, natomiast na naturze dość ciepło.

      Delete
  5. Witam farbuje włosy od dawna dawno na czarno chciałam uzyskać brąz średni brąz zakupiłam dekoloryzator renne blanche wyszedł mi kasztan miedz i tu moje pytanie czy nałożyć ciemny blond czy ciemny popielaty blond ?Naczytałam się w necie i boję się żeby nie wyszedł zielony😀 pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie jestem Andy'm, ale z jakiej racji popiel na rudym miałby dac zielony? Z własnego doświadczenia mogę Ci powiedzieć że na lekko rudawych włosach położenie popielatego odcienia w efekcie dawało odcień naturalny, zielonawy moglby raczej wyjsc na wlosach pozolklych, mocno zlocistych.

      Delete
  6. Witam,
    Jestem zachwycona Twoimi pracami 😊 Mam pytanie, czy mogę połączyć farbę majirel 8.21 z 10.31 na wodzie 6%? Mam włosy farbowane 10.31 z wodą 9 i chciałabym od nasady je przyciemnic i zniwelować zolty kolor przy nasadzenia. Z góry dzięki za odpowiedz

    ReplyDelete
    Replies
    1. to na nasadę połóż 8.21 a długość farbuj jak do tej pory

      Delete
  7. Andy, jestem wielką fanką Twoich prac, naprawdę przy tylu mieszankach osiągasz wręcz zjawiskowe kolory w szczególności pastele ( na które niestety nie mam odwagi :( ). Niesamowicie układasz włosy swoim klientkom, zdradź mi proszę czy Pani na zdjęciu 10 ma włosy nakręcone na lokówkę czy wałki? :D
    Mam też pytanie dotyczące koloryzacji, farbuję włosy na jasny popielaty blond niestety odrost po tygodniu wypłukuje się do rudego, czy w celu zniwelowania tego koloru mogę wymieszać zwykły niebieski toner Alfaparf z odżywką lub szamponem? Jeśli tak to jakie proporcję będą najbezpieczniejsze? Próbowałam już kremu tonującego Blondme Blue steel ale nie działa :(
    Jeśli znajdziesz chwilę to serdecznie dziękuję Ci za poradę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję serdecznie :) Wszystko jest kwestią wyobraźni. Wszystko układam lokówką.

      Spróbuj innej farby

      Delete
  8. Wiem, że nie robisz raczej na alfaparfach, ale słyszałeś o ich pigmentach? Czy mogą one nawet znacząco zmienic odcien? I czy jakbym dodała to do farby czy efekt byłby trwalszy, czy lepiej dodac do szamponu i byc nim co jakis czas?

    ReplyDelete
  9. Witam serdecznie i podziwiam talent:-) mam pytanie o farbowanie - pierwsze farbowanie Londa profesjonalna 9/1 plus emulsja 9% ale kolor dziwny wyszedł. Na początku za żółty a po szamponie niebieskim momentami wpada w zieleń :-( Czy teraz ton w ton Wella color touch 9/36 plus woda 6% to dobre wyjście?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 3%
      moze ten szampon wprowadza zieleń

      Delete
    2. Dziękuję za odpowiedź. Emulsje w tej wersji są 1,9 % oraz 4 %. Rozumiem, żeby użyć tę słabszą?

      Delete
  10. Andy ktora farba na ktorej pracowales dotychczas wg Ciebie rozjasnia najlepiej ciemne naturalne wlosy,poziom 5 do blondu chłodno-podobnego??

    ReplyDelete
    Replies
    1. affinage 12.771 i Schwarzkopf igora 12-11

      Delete
    2. Hey, a z jakim oxy Igora 12-11? Chodzi o odp na pytanie wyżej. Dziękuję za odpis.

      Delete
    3. no tylko 12%.
      Generalnie poziom 5 powinno sie podjaśniać rozjaśniaczem już, możesz próbować farbą, 12% rozjaśnia o 4 tony więc może taka 8/9 wyjdzie

      Delete
    4. Andy rozjaśniam włosy a10 shwarcopf woda12%. Chciała bym je rozjaśnić. Zrobić kąpiel rozjasniającą i na to położyć farbę blond(jaki nr farby bo wyjdzie mi marchewka:) z Igory royal czy położyć L-00 na toa10na 12% ? Pozdrawiam Kasia

      Delete
    5. L-00 jest farbą rozjasniającą, nie wiem co chcesz osiagnąc.

      Delete
  11. Andy Twoje prace są cudne,chciałam zapytać czy miałeś już przypadek ,że po farbowaniu farbą która powinna teoretycznie zgasić żółć ten żółty jednak jest.Czym to zrobić mam ciężkie włosy do rozjaśniania i farbowania zawsze przebija ten żółty .Powodzenia w dalszej pracy Gosia

    ReplyDelete
    Replies
    1. hm Londa lub Wella 10/69+ 9/16+ 10/8 ja bym próbował

      Delete
  12. dziękuję londy nie próbowałam jeszcze.Cierpliwie czekam na następne zdjęcia ...pozdrawiam cieplutko Gosia

    ReplyDelete
    Replies
    1. kolekcjonuję i niedługo nowy post ;)
      Spóbuj. Albo welle albo londe bo kolory mają te same

      Delete
  13. Chce rozjaśnić włosy na które od roku kładę A10 na wodzie 12%. Tak by były jaśniejsze o ton lub dwa. Mam położyć na to L-00 też na 12% wodzie ? Nie zniszą mi się włosy po kolejniej 12% ?
    Czy mam położyć kąpiel rozjaśniającą i na to farbę z Igory Royal ( I tu pytanie jaką )Kasia

    ReplyDelete
    Replies
    1. możesz, albo L-44. Nie powinny bardzo ucierpieć. mozesz L-44 zmieszać z 12-19 jak chcesz zimny

      Delete
  14. Czesc Andy.Czy mozesz powiedziec jaki kolor sprawi aby wlosy wygladaly optycznie na gestsze???Mam bardzo cienkie wlosy naturalne ciemny blond.Lepsza koloryzacja globalna czy refleksy???

    ReplyDelete
  15. Podobno farba Igora Royal 6-32 została wycofana ;/ wiesz coś na ten temat dlaczego? może wiesz gdzie jeszcze są i mogę zamówić? Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. cała seria metalics jest wycofana nad czym ubolewam okropnie! ale są jeszcze 9-18 które uwielbiam. Natomiast 6-32 był dla mnie idealny bo wychodził jak mój naturalny teraz farbowałem się połączeniem 6-1 i P6-23 z serii pastelowej i on jest szmaragdowy więc mozesz ten "emerald" połączyć z 6-1 lub 6-12 jako zamiennik

      Delete
    2. Też ubolewam, dzięki za info ;) Pozdrawiam

      Delete
  16. Widzę, że szampon Fanola działa cuda, czy poradzi sobie z miedziano-żołtym kolorem przy nasadzie? Na długości udało mi się uzyskać wymarzony popielaty blond, jednak ten żółty odrost...:/

    ReplyDelete
  17. Witam serdecznie. Od dłuższego czasu jestem wierną czytelniczką Pana bloga, prace, które Pan zamieszcza naprawdę wspaniałe.
    Dlatego też w Panu moja ostatnia nadzieja, dlatego ośmielę się prosić o pomoc i radę.
    A mianowicie, swoje naturalne włosy mam chłodny brąz, przy blondzie na długości wyglądają jak czarne. Dwa miesiące temu poszłam do fryzjera. Miałam wtedy kilkucentymetrowy odrost, a na długości żółty ciepły blond. Chciałam zrównać włosy i uzyskać chłodny jasny blond. Fryzjerka położyla mi na odrost wellę z linii profesjonalnej 12.21 na wodzie 12% po czym po upływie kilkudziestu minut przeciągnęła na długość. W efekcie wyszłam z takimi włosami: pomaranczowymi u nasady, na długości żółtko, końcówki jasniejsze żółtko, zaproponowano mi rabat na następną wizyte, lecz niestety nie skorzystam. Dopiero na Pana blogu dowiedzialam się, że nie mozna klasc farby na tej samej wodzie na odrost i na długość.
    Odczekałam ażeby włosy trochę odpoczęły i chcę zrobić w końcu porządek na głowie. Chcę zaryzykowac z Pana pomocą oczywiście, koloryzacji w domu, kuzynka od października poszła na kierunek technik usług fryzjerskim i mam nadzieję, że poinstruowane Pańskimi poradami damy radę w końcu zrobić porządek na mojej głowie.
    Zacznę od tego, że chcę uzyskać zimny, chłodny bardzo jasny blond bez żadnych przebić żółci. Obecnie na głowie mam: odrost kilkucentymetrowy ciemny, póżniej do połowy głowy jest pomaranczowo-żólty okropny blond, i od połowy głowy do koncówek jasniejszy blond, ale cały czas wpadający w żółtko. Glęboko wierzę w to, że Pan coś na to poradzi.
    Proszę o pomoc i pozdrawiam bardzo serdecznie. Marcelina.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prosze mi wysłać zdjęcie na meila, ale z opisu ja bym rozjaśnił wszystko rozjaśniaczem i tonował chłodnym kolorem. jeżeli odrost jest ciemny to farbą nie zrobi sie tam ładnego koloru

      Delete
  18. Andy a mnie 12-11 na odroście wyszły miedziane :( :( :(
    Robiłam według instrukcji na 45 min na 12% !
    -Czym mam przykryć tę miedz ?
    -Co mam następnym razem położyć na odrost by wyszły mi takie ładne włosy jak u tej dziewczyny co robiłeś jej 12-11 ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. może masz za ciemny naturalny kolor zeby farbą wyszło ładnie. Jak to nie wyszło dobrze, to zdecyduj sie na ciemniejszy odcień, albo rozjaśniaj włosy rozjaśniaczem wcześniej

      Delete
  19. Nie wytrzymałam i na to 12-11 położyłam 12-2 na wodzie 9% i trochę przykryło mi tą miedź, ale tylko trochę. Uf wstyd mi było wyjść z domu hehe.
    Mówisz by położyć najpierw rozjaśniacz. Ok tak zrobię :):)
    A na jakiej wodzie i na ile minut?
    A na to jaka farba by miedzi nie było ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie da sie dac idealnego przepisu na to tak o gdybając

      Delete
  20. :) :) :) I tak już jest lepiej :) Choć chłopak zaczął na mnie ruda wołać :) haha :)
    To bym ruda nie była to co zrobić ? :)
    To 12-2 jest na to by miedzianych nie było czy 12-11 ? Czy użyć jakiegoś innego numeru farby ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. a nie mozesz przerzucić się na ciemniejsze odcienie?

      Delete
  21. Mogę,tylko jakiej farby mam użyć ?

    ReplyDelete
  22. andy cy woda 3 procent wystarczy żeby zafarbowac moj naturalny kolor na ciemniejszy ?

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog