Search

Content

Thursday, February 9, 2017

2.2017

Witam serdecznie wszystkich moich czytelników, zapraszam do oglądania najnowszej porcji mojej pacy zebranej z ostatniego miesiąca. 

Kamil wykonał strzyżenie Ani, ja kolor: nasada 6-1, długość 12-46

Nasada 5-1, długośc 12-19+9-18+0-88+9-7

Nasada 4-13, długość 9/16 + 10/8

Ciemny kolor to 4-29+0-99, pasma rozjaśnione, kolor Pravana locked-in Purple

Rozjaśnienie pasm na łopatce do balejażu, tonowanie Pravana Gold

Baza naturalna, hairpainting odcieniami 12-19+9-18

Baza 6-1+7-4, długość 10/8+9/16

Baza naturalna, blond 12-19, kolorowe pasma Pravana: Neon blue, Neon Green, Purple

Nasada 5-1, długość 12-11


Nasada 5-1+4-13, długość 12-19+9,5-4 i 9-18

Dekoloryzacja, kolor P11-89+9,5-49

Nasada naturalna, długość 12-46+9-18

Dekoloryzacja, tonowanie 10-16+10-38

Dekoloryzacja, Nasada 4-13, środek 7-4 końce 9-18

Nasada 4-29, długość 10-0+0-99+0-88

Dekoloryzacja, Nasada Grey Lilac, środek Grey Lilac + 7-8, końce Silver

Nasada naturalna, hairpainying rozjaśniaczem, tonowanie 9-18+9-7+12-2+0-88+0-99

Nasada 5-8, środek 12-2, końce rozjaśnione i stonowane Olaplex No.2 z odrobiną Pravana Purple

Mam również kilka filmów, które mam nadzieję, że się odtworzą! 

video

video
video

video    video

                                           video


37 komentarze:

  1. Andy czym różni się perłowy blond od fioletowego czy też opalizujacego bo słyszałam że jest roznica?

    ReplyDelete
  2. Przepiękne, jestem pełna podziwu.
    Mam pytanie, mam włosy na poziomie 5-6 czym mam pofarbować włosy by stać się blondynką ? Moja fryzjerka chce mi położyć rozjaśniacz a ja się boję i widzę że Ty pracujesz na farbach wiec może jakaś farba ? Boję się rozjaśniacza. Włosy nigdy wcześniej nie były farbowane.

    Gosia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Większość kolorów jakie robie są położone na wcześniej rozjaśnione włosy

      Delete
  3. Twoje prace to istne CUDEŃKA!!! :-) Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  4. Witam.Andy a wiesz może jak wyjdzie Igora 8-46 położona na naturalny poziom 7?

    ReplyDelete
  5. Piękne prace ♡♡ mam pytanie. Mialam rozjasnione wlosy, po czym byla nalozona farba popielata. Moje wlosy po kilku miesiącach zżółkly. Wykonalam dekoloryzacje. Mam teraz jasny chlodny blond na włosoch. Co zrobic teraz? Nakladac jakas tonująca farbe na niskim oksydancie? Czy farbe perłową? Chce zachowac jasny chłodny blond

    ReplyDelete
  6. Hej Andy :) tak na wstępie, chciałam się zapytać czy jest szansa na wrzucanie zdjęć przed i po?
    Zaciekawiła mnie bardzo Pani, u której zastosowałeś : Dekoloryzacja, Nasada 4-13, środek 7-4 końce 9-18.
    Bardzo ładny kolor wyszedł, aczkolwiek zżera mnie ciekawość jak włosy wyglądały przed.
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pani miała dość spory swój odrost potem ciemny brąz czekoladowy i doły rude.
      Ja zawsze przypominam sobie o zdjęciach "przed" w trakcie.

      Delete
  7. Andy, jak I gdzie Cie łapać we wroc? Żyje już 33 lata i nadal nie wiem co z moimi włosami;-) Za 2 miesiące się przeprowadzam i mam zamiar się do Ciebie udać. Liczę, że uratujesz moje włosy :-)

    ReplyDelete
  8. Andy co bardziej rozjaśni ciemny blond L-00 czy 12-00 ? Chce zrobić pasemka.

    Przepięknie są Twoje prace, cudowne, szkoda że pracujesz na drugim końcu polski.

    Monika

    ReplyDelete
  9. Ale piekne blondy😍
    Mam pytanie. Farbuje wlosy farbą Alfaparf 11.11 z woda 12% (niestety tylko tak mi wyjdzie blond bez uzywania rozjasniacza). Kolor jest ok, ale z czasem troche zółkną. Chcialam je ztonowac przez zapienienie uzywajac mixtonu Kallos (0.11) kolor ash. Jest popielaty i nie wiem czy troche mi ochlodzi kolor. Podobno powinno sie uzywac niebieskich ale tylko taki dostalam a nie mam az takiego kurczaka na glowie;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cos kosztem czegoś, jezeli nie robisz koloru rozjasniaczem, to nigdy nie będzie tak zimny i jasny jak oczekujesz.

      Delete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. Czyli tonowanie nic nie da? Wiem, że lepiej udac sie do specjalisty ale u mnie sa tacy ,,specjalisci,, że lepiej samemu probowac;) chyba, ze gdzies w wiekszym miescie.

    ReplyDelete
  12. A L-00 z czym mam zmieszać by nie mieć rudości ?
    Jak wcześniej farbowałam to po farbach zawsze rudawa byłam :(

    Monika

    ReplyDelete
  13. witam,
    mam farbowane włosy poziom 9-10 i przy skórze głowy zawsze mam ciepły odcień który tonuje 9,5-22. Jednak on bardzo szybko się wypłukuje bo myję włosy codzienne.
    Jakiej farby użyć zamiast 9,5-22 ?
    Dominika

    ReplyDelete
    Replies
    1. Robiłam kiedyś wcześniej 10-1 albo 9,5-1 i nie pokryło mi tego ciepłego tylko bardziej kurczakowate się stały. Czym mam zgasić przy skórze głowy ciepłość w odcieniu rudości ? To 9,5-22 wypłukuje mi się po tygodniu :( a używam orginalnej wody i oginalnych szamponów post of

      Dominika

      Delete
  14. Andy a pracowałeś może na farbach Blond Me ? Bardziej rozjaśniają od 12 ?

    ReplyDelete
  15. A ja mam włosy rozjaśniane na poziomie chyba 10 jasny chlodny blond a chcialabym przyciemnic sama nasade na poziom 7 popielaty..pewnie jak nałożę 7.1 z 3% to wyjdą zielone? Co radzisz? Mam dostęp do farb z firmy Artego. Pozdrawiam Kasia

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie znam farb artego, popielu raczej nie kładź jak już to coś z fioletem i odrobiną fioletu

      Delete
  16. witaj, czy uwazasz ze dodanie odrobiny rozjasniacza do farby+oxydant 9%, nie doprowadzi do katastrofy i zniszczeń? Chciałabym tę mieszankę dać na ciemno-zżółknięty odrost, oraz dodanie trochę rozjasniacza do np. londy 10/38 z 6% wodą ( na całą długość)nie zrobię sobie krzywdy ?:)

    ReplyDelete
  17. Cześć Andy.Jakiś czas temu wypatrzyłam,że używałeśkiedyś londa 18,ja też lubię tą farbę,ale jaki jest jej odpowiednik w profesjonalnych farbach?Którą polecasz?I jaki to jest naprawdę poziom 8 czy 9?A

    ReplyDelete
  18. Andy mam pytanie . Chcę zaparkować włosy farna 9.23 loreal marijel.
    Moje włosy są rozjasnione drogeryjna farba i są żółto pomarańczowe ( pomarańcz około 5 cm od skóry głowy reszta żółta z jasnymi pasmami ) proszę powiedz jakiej wody powinnam użyć. Bądź też co zrobić by uratować mój blond.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 9.22 i 9.11 na 3% ale na samą pomarańcz

      Delete
  19. Andy pieknie wyszedles na tym zdjeciu:-) cookie:-P

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog