Search

Content

Tuesday, March 7, 2017

3.2017

Dobry wieczór wszystkim, pisząc ten post chciałbym dostarczyć porcję moich ostatnich prac zarówno z UK jak i z Polski. Zaopatrzyłem się w nowy sprzęt, mianowicie prostownicę i szczotkę z dzika firmy GHD. Jako moi czytelnicy zapewne pamiętacie jak kilka lat temu testowałem GHD model V gold. Byłem z niej zadowolony dopóki się nie spaliła a ja nie miałem możliwości reklamacji ponieważ niefortunnie straciłem metkę świadczącą o oryginalności sprzętu. Dałem sobie spokój z prostownicami zwłaszcza ze głównie posługuję się lokówką. Natomiast postanowiłem dać szansę po raz kolejny tej firmie widząc najnowszy model PLATINUM w atrakcyjnej cenie na lotnisku. Wziąłem wraz z płaską szczotką z włosiem dzika. Niektóre z poniższych stylizacji już są po użyciu GHD. Jestem ciekaw czy ktoś z was ma GHD model Platinum albo Eclipse i podzieli sie swoimi wrażeniami?

Całość rozjaśniona, kolory wykonane odcieniami Vivids od Pravana: Neon Blue+Silver, Magenta, Neon Green, Neon Yellow

 Rozjaśnione włosy tonowanie Wella color touch 10/6 10/8 9/16

 Affinage 5.727, niżej 7.66+ bred "red violet", końce bred "red violet" i "magenta"

 Całość rozjaśniona, na odroście Pravana 6.22+6.11, następnie odrost pokryłem Pravana vivids Blue, długość Neon Blue i Teal

 Rozjaśnienie metodą backcombing czyli tapir grzebieniem i rozjaśnienie pasm w foliach blondme na 12%, tonowanie Pravana Gold+Copper+Violet

 Kolory nakładane na rozjaśnione wcześniej włosy.  Nasada Pravana 6.22 i 6.11, środek 8.11 i 8.22, końce 10.02 i 10.04

 8 i poł godziny dekoloryzacji (dwukrotnej) z farbowanej czerni. Zeszliśmy do żółtka, połozyłem na nasadę Schwarzkopf 4.0 + 0-99 + 0-22, długość Pravana Vivids Violet i Purple

 Na rozjaśnione włosy położyłem 10+ pigment czerwony i fioletowy, końce nie farbowane.

 na całość położyłem mieszankę Pravana ultra high lift "gold" i "natural", nasada 3% końce 12%

 Całość rozjaśniona, tonowana toneram Pravana "Violet" i "Pearl"

 Włosy rozjaśnione metodą hairpainting, tonowane Pravana ultra high lift "copper" 

 Hairpainting, tonowanie Pravana "Violet"

Nasada Pravana 5.11+5.22+4, środek 7.11 i 7.22, końce 10.02 i 10.07

 Pravana 6.11 i 6.22, środek 7.11 i 8.22, końce 10.02 i 10.07

 hair Painting, Nasada tonowana Pravana Ash, końce niczym nie tonowane.

 Całość była rozjaśniona do bieli, Nasada 6.11 i pigment fioletowy, środek 8.37 i pigment czerwony z fioletem, końce 10.04 i 10.07 i pigment czerwony

 Włosy były rozjaśnione, na całość poszło kilka kropli Pravana Locked-in Purple z odżywką.

 Trwająca 7 i pół godziny dekoloryzacja w pasmach w foliach, nasada Pravana 3, końce tonowane 10.07 i 10.02

 Całość rozjaśniona, użyte kolory Pravany Teal, Magenta, Yellow, Neon Green, Neon Blue

I oto moje cudeńka :3

Pozdrawiam serdecznie, mam nadzieję że oglądało się miło, życzę pięknego i cieplejszego marca, ja siedzę w domu chory. 

41 komentarze:

  1. andy jaka woda do brazow 3 czy 6 na ktorej wyjdzie jasniej a na ktorej cimniej ?

    ReplyDelete
  2. Cześć, co byś polecił do włosów kręconych, suchych, puszących się? Chciałabym je nawilżyć i wygładzić (keratynowe prostowanie odpada bo kiedyś już zniszczyłam sobie tym włosy). Są jakieś produkty/zestawy do wykonywania regularnie w domu? ;) Marti

    ReplyDelete
    Replies
    1. keratyna sie nie nadaje, spróbuj Alterna

      Delete
    2. Dzięki :) A miałeś może styczność z zestawami Alfparf Midollo di Bamboo albo Artego Dream Repair?

      Delete
  3. Przepiękne koloryzacje! ;)

    ReplyDelete
  4. Andy jeśli mam wlsoy naturalne na poziomie 7 i naloze 6.0 na wodzie 6 to będzie dobrze ?

    ReplyDelete
  5. Andy, Twoje koloryzacje są fantastyczne.., masz talent człowieku. Farbuje wlosy Loreal Majirelle farba 9,13, wychodzi ciemby blond. Mam krotkie wlosy i na skroniach siwe, z ktorych farba szybciej schodzi. Co zrobic zeby trzymała sie dluzej? 😉

    ReplyDelete
  6. No ale Majirell nie jest przypadkiem farba do siwych wlosow? Jesli mozesz, to polec cos
    ... please, bo juz nie wiem czy je farbowac, pozdrawiam, Monika.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie uwazam żeby L'Oreal miał mocne krycie. Ale chyba tylko inoa supreme (której nie znam) jest zadedykowana siwym. Ja bym proponował Pravanę, albo Igora absolutes

      Delete
  7. Piękne prace, z resztą jak zawsze:) Wielka szkoda, ze takich ludzi z pasją i talentem jest tak niewielu :( Andy czy często robisz wypady do UK? Przyznam, ze z wielka przyjemnością wpisałabym się w Twój grafik z moimi włosami :)

    ReplyDelete
  8. Wielkie dzieki, sprobuje ta Pravane, szkoda ze mieszkamy w zupelnie innych częściach Polski, bo bym sie chetnie wybrala na koloryzacje do Ciebie..

    ReplyDelete
  9. Ja jestem zadowolona z alfaparf cube .Dobrze kryja moje siwki.Do farbowania siwych tylko nadaja sie natury-to tak na marginesie...W Alfaparfie masz podzial na natury: Z koncowkami NB-cieple natury,same cyferki np 8 sa to natury zimne zdaje sie, natury lekko popielate z koncowkami po kropce 01,lub natury intensywne symbol NI -najlepiej kryja siwe bo maja podwojna ilosc pigmentow,ale uwaga zawsze trzeba brac ton jasniej bo wychodza ciemno.Oxydant 6% do krycia siwych jesli chcesz blondy,3% przy brazach.

    ReplyDelete
  10. Dzieki wielkie za info, wiem ze do siwych najlepsze są natury, ale akurat Majirelle ostatnio juz bardzo krotko mi sie trzymaja i kolor szybko splywa. Łącze 9 z 9,13 woda 9. Kolor ogolnie mi pasuje a boje sie ze przy innych farbach wyjdzie pewnie inny, no ale musze zaryzykować , Monika

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moze zastosuj ta sama mieszanke na 6% ona wtedy tylko mniej rozjasni niesiwe wlosy:-).Sam Andy tlumaczyl komus kiedys,im nizszy uzyty oksydant tym wieksze odlozenie pigmentow we wlosie i trwalszy kolor:-)

      Delete
    2. tak jest, ale majirel moim zdaniem nie grzeszy trwałością

      Delete
  11. Hej, Naturalny kolor moich włosów jest na poziomie 6 i jest chłodny. W tej chwili mam sombre na włosach. Nasada farbowana była Majirel CC 6.0 + 7.11, potem odrost CC 7.11 a ostatnio odrost CC 6.0 (18g) + 6.17(22g) + olaplex, wszystko na wodzie 6% i problem u mnie jest taki, że za każdym razem wychodzą rudości pod światło (najbardziej mój naturalny odrost po farbowaniu jest rudawy) i tak samo farba wymywa się na rudawy brąz, a poza tym kiepsko łapie siwe włosy które po tygodniu od farbowania są wypłukane. Zależy mi na chłodnym odcieniu na poziomie 6 z pokryciem siwych. Co proponujesz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie da się tak. Zwykle farby kryjące siwiznę sa ciepłe, coś za coś, albo będziesz miała pokrycie siwych włosów, albo zimny kolor.

      Delete
  12. Andy zrobiłam kąpiel rozjaśniająca. Zapigmentowałam włosy farbą prosaln 9/0 na pół 10/0 i na to położyłam 9,5-22 z 5 % 0-22 i wciąż rudość przebija. Jaką fabą to zakryć ? Co zrobiłam źle ze radość wciąż mi przebija ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem, nie widzę przecież tych włosów. Co to za pomysł z pigmentacją?

      Delete
    2. Pigmetacja bo wczesniej miałam balejaż i cześć włosów była po balejażu a jakieś 7cm po rozjaśniaczu i farbie. Chciałam to zakryć. Pisałeś wczesniej że 9,5-22 jest na rude. Po położeniu na odrost rozjaśniacza, farby naturalnej a następnie 9,5-22 z 5% 0-22 wciąż rudawa jestem. Co mam na to położyć ? Po rozjaśniaczu mam poziom 9-10

      Delete
    3. nie wiem, bo nie widzę włosów

      Delete
  13. Hej Andy zacznę od tego że jesteś moim autorytetem w dziedzinie koloryzacji i w internecie nikt chyba tak profesjonalnie i nowocześnie nie podchodzi do tematu i nie prowadzi bloga który by tak nadążał za trendami :) Mam 2 pytanka Andy: 1. moje włosy są z natury proste, sztywne, gną się jak blacha są też ciężkie, a loki rozprostowywują się po 5 minutach. Postanowiłam więc z tym nie walczyć i jeszcze bardziej podkreślać to że są proste. Ale mam wrażenie że refleksy na prostych włosach nie wyglądają tak ciekawie. Jak rozmieścić refleksy na włosach żeby to fajnie wyglądało na prostych? 2. Mam u góry kolor 9.1 na wodzie 9, na dole pozostałości wakacyjnego rozjaśniania a niektóre włosy się same odbarwiają na biało. Zależy mi żeby u góry było popielato więc myję fioletowym szamponem. jak to zrobić, żeby tylko u góry się ochłodziło a dół nie i żeby te odbarwione nie były niebieskie? z góry dzięki za pomoc Andy i super koloryzacje! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. po prostu ochłodź samą górę. sombre/ombre zawsze wygląda lepiej na falach

      Delete
    2. dzięki Andy :) Niestety góra moich włosów wygląda ładnie i chłodno tylko po wyjściu od fryzjera do 2 mycia, potem to już zależy od szczęścia, czasem jest dobrze a czasem to dół zafarbuje na niebiesko a góra nie ochłodzona...może nie powinnam stosować tego niebieskiego szamponu tylko coś innego? co powinnam kazać zrobić fryzjerowi?

      Delete
  14. Andy pomozesz prosze? Farbowalam alfaparfem 10.21 z woda 9% i wyszlo zoltko, jak polozylam 9.21 z woda 6% odrost (4 cm) byl prawie tak jasny jak po 10.21. Czy za pierwszym razem dalam za wysoki oksydant? Myslisz, ze 10.21 z woda 6% nie wyjdzie zolty?
    Jagoda

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem, nie widzę Twoich włosów ani nie wiem jaki masz naturalny kolor

      Delete
  15. Andy co się stani jesli na ciemny blond poziom 6 połozy się farbę Schwarzkopf Igora Royal Pearlessence p6-23 ten zielonkawy ciemny. Wyjdzie coś zimnego? bo chyba nie zielony?:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja mieszałem z 6-1 od kiedy wycofali moją 6-32. wyszło bardzo zimno. Może wyjść zielono.

      Delete
  16. Cześć, też mam pytanie co do Igory Pearleacence. Interesuje mnie odcień 6-89 ciemny blond magenta. Obecnie mam włosy farbowane odcieniem 7.43 matrix socolor. Myślisz,że na rudawych włosach wyjdzie taki odcień lub zbliżony, czy konieczne jest mocne rozjasnienie wlosow przed koloryzacją?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szczerze nie wiem nie używałem go. a Zależy Ci na jakim kolorze?

      Delete
  17. Andy - jak się do Ciebie umówić? :D I czy można się skonsultować, na żywo albo mejlowo? Od 2 lat farbuję włosy (naturalny bardzo ciemny blond) na jasny blond po całości i mam dosyć tego chamskiego odrostu, bardzo chciałabym zrobić sombre, refleks, żeby nasada była ciemniejsza (naturalna) i płynnie przechodziła w jasny kolor. Zawsze miałam kolor robiony farbą, ostatnio dziewczyny na przyuczeniu zrobiły mi sam odrost rozjaśniaczem i potem próbowały to zrównać, co na moich włosach oczywiście się nie udało, były potem poprawiane z "szefową" ale i tak jeśli ktoś się zna i przypatrzy to widać że mam 3 kolory we włosach - naturalny ciemny odrost, poprzedni odrost załatwiony rozjaśniaczem (środkowa "warstwa" a najjaśniejsza...) i po reszcie długości ciepły blond, na który były farbowane wiele razy. Bardzo chcialabym je jakoś uratować, bo też już mam 3,5 miesięczny (tak dlugo bo cóż, szukam nowego fryzjea) naturalny odrost. Nie wiem też co z takimi włosami można zrobić, dlatego chciałabym się też jakoś skonsultować, nie wiem, mogę wysłać zdjęcia na mejla jeśli na żywo to niemożliwe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napisz meila najpierw i ustalimy wszystko :)

      Delete
  18. Witam:).Czy wykonuje Pan koloryzacje chlopakom???Mam wlosy nieco dluzsze jak Pan(dluga grzywa kolo 15cm i boki krotkie 1cm/2cm zalezy od partii) i myslalem nad jakimis refleksami,zeby rozswietlic i nadac jakis ciekawszy kolor moim naturalnym mysim wlosom.Przepraszam za pytnie,moze wyda sie glupie ale Mysia czy inne fryzjerki nie wykonuja takiego zabiegu na meskich wlosach,w sumie to kompletnie tego nie rozumiem,wiec dlatego pytam.I drugie wazne pytanko,przyjmuje Pan tylko we Wroclawiu???Pozdrawiam Adrian.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak we Wrocławiu, proszę pisać na meila :)

      Delete
  19. Andy, a masz jakiś sprawdzony szampon/odżywkę/maskę do brązów żeby nie "rudziały" ? ;) Ps. kolorki jak zwykle przepiękne! Efekt po dekoloryzacji bajka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pravana wypuściła teraz jakąś serię do brązów z zielono niebieskim pigmentem

      Delete
  20. Proszę o poradę. Do tej pory farbowałam odrost 7.01 z alfaparf. Czy mogę zmienić farbę na 7.21 ? Jakiego efektu mogę się spodziewać? Co radzisz aby zejść o 1 ton np. na 8.21?

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog