Search

Content

Friday, April 28, 2017

4.2017

Może nie ma jeszcze wiosny jeżeli patrzymy za okna, ale w moim portfolio na pewno się zrobiło kolorowo. I wszystkie poniżej zamieszczone prace są wykonane we Wrocławiu, do tej pory na coś nieco bardziej szalonego mogłem "namówić" prawie tylko klientki w UK. Bardzo mnie cieszy że powoli bo powoli ale otwieracie się na nowe kolory, a nie tylko blondy i ombre (które robię nadal, ale chcę od tego odejść na rzecz innych pięknych kolorów). W obecnym sezonie modne są czerwienie/fiolety/miedzie/róże. A wy co sądzicie? Które koloryzacje podobają się najbardziej? 
Ze względu na coraz niższą oglądalność bloga, posty będą rzadziej i będą zawierały tylko zdjęcia, które już wcześniej zamieściłem na Facebook oraz Instagram. Nie jestem w stanie udzielać dalej porad w takim stopniu jak robiłem to do tej pory, gdyż jak wspominałem o tym wcześniej, nie widzę w tym najmniejszego sensu. Życzę ciepłej majówki wszystkim, odpoczynku i pozdrawiam serdecznie.






























18 komentarze:

  1. Hej Andy. Szkoda że rzadko wrzucasz nowe posty, lubię oglądać Twoje prace bo z tego co widać jesteś świetny w tym co robisz. Choć sama raczej wybieram "bezpieczne" kolory, bardzo podobają mi się również te szalone. Nie mogę się na patrzeć:-) pozdrawiam Ula

    ReplyDelete
  2. hej, mam do Ciebie prośbę o poradę tym razem inną ale nadal w temacie włosów. Zawsze ciągnęło mnie do obcinania i farbowania włosów ale nie robiłem nic w tym kierunku żeby zostać fryzjerem poszedłem do liceum ogólnokształcącego i obecnie studiuję ale nadal gdzieś tam w głowie mam to ze chciałbym zostać fryzjerem moze nie jako głowy zawód ale chociaż hobbistycznie i tu moje pytanie - w jaki sposób mogę się dokształcać w tym kierunku bo powiem szczerze że na podstawie internetu wcale nie jest tak łatwo, jest wiele informacji sprzecznych a jesli już mam się za to brać to chciałbym podstaw nauczyć się prawidłowych nie tylko praktycznych ale też teoretycznych na temat włosów - struktura, budowa włosa, zachowanie podczas róznych zabiegów itd. Więc skąd czerpać wiedzę
    teoretyczną i praktyczną? I czy są kursy dla osób chcących rozpocząć naukę we fryzjerstwie osób które nie mają żadnych podstaw w tym zawodzie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na pewno są szkolenia jakieś, szczerze powiedziawszy (nie wiem czy to dobrze czy źle) ja wszystkiego dosłownie uczyłem się sam. Czytając, próbując. Z biegiem lat zestawiałem zdobytą wiedzę w internecie z moimi doświadczeniami. Tylko, że ja zacząłem się tym "bawić" idąc do 1 LO, więc w tym roku minie 9 lat. U mnie to był długi proces bo do wszystkiego co wiem doszedłem sam. Wierzę że można osiągnąć wysoki poziom szybko, aczkolwiek nie pomogę z doradzeniem gdzie co i jak gdyż sam z tego nie korzystałem i nie wiem po prostu :v

      Delete
  3. Jak zwykle napatrzeć się nie mogę na super kolory, które wyczarowałeś :D A jak się sprawdza nowy nabytek, prostownica GHD? Ja od zawsze jestem wierna Remingtonom, a może kiedyś się skuszę na coś nowego :P
    Iwona

    ReplyDelete
    Replies
    1. w ubiegłym roku zmieniłem Samsunga na Iphone, porównanie takie samo. GHD jest Applem wśród prostownic dla mnie i jestem wierny <3

      Delete
  4. Andy wpadaj prosze do Krakowa:-)Jestes geniuszem!!Wszystkie koloryzacje sa fenomenalne:-).Nie potrafie nawet wybrac ktory kolor jest wg mnie najladniejszy poniewaz kazdy ma to cos.Uwielbiam Cie.Pozdrawiam Cie,Twoja stala czytelniczka od xx lat.Pamietam jak udzielales mi jeszcze porad na wizazu.Kaska:-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana <3 miło mi :* Aczkolwiek w Krakowie to ja jestem tylko na lotnisku.

      Delete
  5. Hej, hej. Mam ponowne pytanie w sprawie wyboru farby. Jestem sama dla siebie królikiem doświadczalnym i obiecałam sobie, że nie spocznę póki nie osiągnę wymarzonego koloru blondu;-). Już wiem jaki mam problem - rudziejący kolor włosów po farbowaniu farbą rozjaśniającą. Od dłuższego czasu stosuję farby na poziomie 9 ale nie mogę utrafić co zastosować po kropce w numerze farby aby zgasić te rude tony. Masz jakiś pomysł? Jakaś konkretna farba? Z góry dzięki za pomoc.

    ReplyDelete
  6. Andy przepiękne są twoje prace. Brawo za geniusz bo to nie jest fryzjerstwo tylko geniusz ! Nie raz fryzjer spieprzył mi włosy. Mam prośbę do Ciebie. Czym stonować włosy ( wczesniej były rozjaśniane a na to szła farba 12-11 z 12-2 na 6%). Kolor mam taki ni zólty ni rdzawy ale jak zrobiłam plukanke delia srebrna to podobno gdzieniegdzie jest poblask zielonego choć ja tego nie widzę 😁. Położyć na to 12-19 czy może toner 9,5-22 ? Czy może jedno z drugim zmieszać ? Chciała bym miec taki ładny stonowany kolor włosów zimny ale naturalny

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuję dziękuję ;*
      wiesz co, nie wiem bo przecież ich nie widzę.

      Delete
    2. A co dluzej utrzymuje się na włosach, co jest trwalsze ? Toner np 9,5-22 czy farba 10-1 ?

      Delete
    3. cięzko porównywać dwa odcienie o odmiennym działaniu

      Delete
  7. Blondy jak zawsze obłędne *.*

    ReplyDelete
  8. Hej, czy na żółte włosy mogę nałożyć Loreal Excellence 8.1? Chcę chłodny blond.

    ReplyDelete
  9. Andy czy na rozjasniane wlosy rozjasniaczem można położyć fabrbe rozjasniajaca z wodą 9 czy to da radę dodatkowo podjasnic wlosy😧

    ReplyDelete
  10. Hej Andy, mam farbe alfaparf 11.21 byla otwierana jakies 2 lub troche ponad 2miesiace temu, pojawily sie w niej grudki i ma takie czerwonawe przebarwienia, czy juz sie przeterminowala czy moge jej jeszcze uzyc? :) dziekuje i pozdrawiam.

    ReplyDelete
  11. Modelka z kotkiem z pierwszego zdjęcia.....obłędny kolor ! Przepiękny.
    Robię kąpiel rozjaśniającą i uzyskuję rudawo żółty odcień, taki poziom 9. Jaką farbę mam położyć by uzyskać taki kolor ?

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog